سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصغرزاده:

به کادر و بازیکنان اعتماد و اعتقاد دارم/ به حضورمان در پلی اف امیدوارم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تيم واليبال شهرداری ارومیه گفت: از نتایج کسب شده در مسابقات لیگ برتر امسال راضی هستم و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان در مسابقات دور بر گشت از نظر کسب نتیجه مقابل حریفان افتی را احساس نمی کنیم و نتایج کسب شده مقابل حریفان قابل قبول است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: باخت ما مقابل کاشان قابل توجیه است زیرا این شکست به خاطر خستگی و مسائل جهانی بود نه مسائل فنی و افت تاکتیکی.

وی گفت: تیم ما از بندر عباس به مقصد کاشان حدود 40 ساعت از طریق مسیرهای زمینی و هوایی در راه بودیم و حدود 24 ساعت کمتر از شروع دیدار مقابل باریج اسانس به کاشان رسیدیم. به همین دلیل بازیکنان از آمادگی خوبی برای بازی مقابل حریف بر خوردار نبودند.

وی یاد آور شد: خوشبختانه تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکنون جهش فنی خوبی را تجربه کرده است ما به والیبالیست ها و کادر تیم اعتماد و اعتقاد داریم. و به هیچ عنوان تلاش های آنها را زیر سوال نمی بریم.

اصغرزاده تصريح کرد: اگر بخواهیم چگونگی حضور بازیکنان را در دور برگشت نسبتا به نیم فصل نخست مورد مقایسه قرار دهیم به راندمان کاری بسیار خوبی دست پیدا می کنیم.

وی در خصوص راهیابی تیم شهرداری ارومیه به مرحله پلی اف گفت: در لیگ امسال با توجه به چگونگی حضور تیمها اتفاقی دور از دسترس نیست ما هنوز هم به صعود به جمع چهار تیم برتر شرکت کننده و راهیابی به پلی اف امیدواریم و برای نیل به این هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای صعود به پلی اف با تیمهای حریف 2 الی 3 امتیاز اختلاف داریم که با حضور قدرتکندانه خود در مقابل حریفان این خلاء را بر طرف خواهیم کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.