سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اجرای طرح نوسازی صنایع در شهرک‌های مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران خبر داد.

وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این شرکت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با هزینه یک هزار و 200 میلیون ریال، طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع را به اتمام رسانده است.

وی هدف از اجرای طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را حمایت از تولیدکنندگان و بهینه‌سازی چرخه بهره‌وری دانست و افزود: این طرح حمایتی در اجرای طرح‌های بهبودی و رفع عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد : واحدهای تولیدی در زمینه مواد غذایی، سلولوزی و در شهرک‌های صنعتی میرود بابلسر، جویبار، آمل، ساری یک، منصورکنده بابل و بشل سوادکوه مورد ارزیابی قرار گرفتند و در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند.

وفائی نژاد گفت : این طرح با مشارکت 16 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده است.

وی افزود : طرح های ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب و توزیع شبکه، آسفالت و جدول‌گذاری در فاز2 این شهرک صنعتی درحال انجام است و براساس یک تعامل و همکاری با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و با توجه به محدودیت میزان اعتبار، اولویت نیاز هر شهرک صنعتی مشخص و طرح مورد نظر، اجرایی می‌شود./س

برچسب ها: پایان ، طرح ، شهرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.