سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تمرين نمایندگان سبك شيتوريوهانكوريو کاراته خراسان رضوي براي حضور در رقابت هاي جهاني اسپانيا

نماينده سبك شيتوريوهانكوريو كاراته خراسان رضوي گفت: 5 ملي پوش استان تمرينات آمادگي خود را براي حضور در رقابت هاي جهاني اسپانيا ادامه مي دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حامد ظفرانلو با بيان اين مطلب اظهار داشت: رقابت هاي جهاني سبك شيتوريوهانكوريو كاراته تيرماه سال آينده در اسپانيا برگزار خواهد شد و تيم ملي کاراته كشور در اين سبك در اين رقابت ها حضور خواهد داشت.

وي كه خود نيز به عنوان مبارز در تيم ملي سبك شيتوريوهانكوريو كاراته حضور دارد عنوان كرد: علي حسن زاده، محمدجواد فولاديان، حسين صدري و مرتضي بهادري تمرينات منظم خود را زير نظر من تا فرا رسيدن اردوي متمركز تيم ملي در اصفهان كه يك ماه قبل از آغاز مسابقات جهاني برگزار مي شود ادامه خواهند داد.

ظفرانلو با بیان اینکه سبک شیتوریوهانکوریو کاراته برای اولین بار در ایران در سال 1386 معرفی شده است، اظهار کرد: از سال 90 فعاليت اين سبك به طور رسمی در استان خراسان رضوي آغاز شد و با برگزاري يك دوره استاژ در تيرماه امسال زير نظر رييس سبك شيتوريوهانكوريو در ايران و هماهنگي ورزشكاران اين سبك، آزمون كمربند دان یک اين رشته در شهريورماه در مشهد برگزار شد.

وي با بيان اينكه در حال حاضر 4 باشگاه در مشهد به صورت فعال در سبك شيتوريوهانكوريو فعاليت مي كنند خاطر نشان كرد: در آبان ماه امسال نیز با برگزاري مسابقه انتخابي ميان ورزشكاران اين سبك در استان تيمي متشكل از 25 مبارز به رقابت هاي قهرماني كشور در اصفهان اعزام كرديم كه حاصل تلاششان يك مدال طلا، 2 نقره و 8 برنز اين رقابت ها بود.

ظفرانلو با اشاره به استقبال زياد جوانان از اين سبك به دليل فعال شدن مبارزات آزاد اين رشته در استان عنوان كرد: اين سبك يكي از سبك هاي برتر فدراسيون كاراته كشور است و مسابقات قهرماني اين رشته با حضور تعداد زيادي از مبارزان برگزار مي شود.

وي ضمن اشاره به جایگاه خوب کاراته کشور در جهان و حضور سبک شيتوريوهانكوريو در میان سبک های تیم ملی در رقابتهای جهانی بیان کرد: با تلاش هايي كه مي شود و حمایتهای هیأت کاراته استان تعاملات خوبی با نمایندگی این سبک در کشور وجود دارد و آينده روشنی براي سبك شيتوريوهانكوريو كاراته در خراسان رضوي پيش بيني مي‌شود/س 

برچسب ها: کاراته ، مشهد ، اسپانیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.