سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

گناباد یکی ازمهمترین تولیدکنندگان شیرخام و گوشت قرمز در خراسان رضوی است

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان گناباد گفت: این شهرستان یکی از مهمترین تولیدکنندگان شیرخام و گوشت قرمز در خراسان رضوی است.

دکتر عليرضا قدرتي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: در نه ماهه سالجاری قرنطینه دامپزشکی شهرستان گناباد مجوز حمل بهداشتی بیش از 21 میلیون و 257 کیلو شیر خام را از مبدا شهرستان به مقصد کارخانجات فرآوری این محصول در داخل و خارج استان صادر کرده است. همچنین طی همین مدت مجوز حمل بهداشتی بیش از 4میلیون و 570 هزار و900 قطعه طیور نیز به کشتارگاههای استان صادر گردیده است.

وی گفت: صدور مجوز بهداشتی حمل برای طیف گسترده ای از انواع مختلف دام زنده ، فرآورده های خام دامی و محصولات خام فرعی حاصل از تولیدات دامی انجام می گیرد و در همین رابطه درنه ماهه گذشته بیش از 4هزارو 343 مجوز حمل بهداشتی دامپزشکی از مبدا این شهرستان به مقصد شهر های مختلف صادر گردیده است.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان گناباد تصریح کرد:صدور مجوز بهداشتی- قرنطینه اي دامپزشکی در جلوگیری از انتقال بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام طی فرآیند حمل و نقل دام، فرآورده های دامی و همچنین حفظ سلامت و بهداشت محصولات و فرآورده های خام دامی اهمیت بسزایی دارد.

دکتر عليرضا قدرتي در پایان از دامداران خواست تا بمنظور جلوگیری از خطر انتقال انواع بیماریهای دامی پیش از هرگونه نقل و انتقال دام نسبت به هماهنگی و اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی اقدام نمایند/س 

برچسب ها: گناباد ، قطب ، گوشت قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.