سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت درنمایشگاه نفت خوزستان رونمایی می شود

مدیرتداركات واموركالای شركت ملی مناطق نفت خیزجنوب گفت:درچهارمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش وپتروشیمی خوزستان شماری ازتجهیزات ساخت داخل رونمایی وچند قرارداد ساخت قطعات وتجهیزات موردنیازاین شركت باسازندگان داخلی منعقدخواهدشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ناصر خردمند اظهار كرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی های صنعتگران، سازندگان و تامین كنندگان كالای صنعت نفت و همچنین ارایه نیازمندی های مناطق نفت خیز جنوب و شركت های نفتی است.

وی انعقاد قرارداد ساخت تجهیزات و قطعات كاربردی مورد نیاز مناطق نفت خیز جنوب، جلب همكاری و ایجاد پیوند با سازندگان كالای نفت و توجه ویژه به بومی سازی و خوداتكایی را از مه مترین دستاوردهای این نمایشگاه برشمرد.

خردمند افزود: توسعه استان خوزستان از طریق ایجاد فرصت های شغلی با استفاده از ظرفیت های بازار بزرگ كالای صنعت نفت از نتایج مثبت توسعه ساخت داخل است كه این راهبرد با برپایی نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان دنبال می شود.

مدیر تداركات و اموركالای شركت ملی مناطق نفت خیزجنوب اظهار كرد: باتوجه به استقبال مطلوب سازندگان و شركت های داخلی ازنمایشگاه های گذشته پیش بینی می شود در چهارمین نمایشگاه نیز شاهد حضور گسترده شركت های سازنده وصنعتگران فعال درعرصه ساخت تجهیزات و قطعات كاربردی در صنعت نفت باشیم.

وی گفت: تمایل و رغبت شركت های سازنده برای حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان با توجه به فاصله زمانی نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری و كیش با این نمایشگاه نشان از اهمیت و كیفیت مطلوب آن دارد.

خردمند افزود: برخی از سازندگان حاضر در دوره های قبلی نمایشگاه توانایی بالقوه ساخت تجهیزات صنعت نفت را داشتند كه به واسطه حضور در نماشگاه نفت و گاز خوزستان و همكاری نزدیك با مجموعه مناطق نفت خیز جنوب این توانایی ها بالفعل شده است.

مدیر تداركات و امور كالای شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب درباره ضرورت ارتقای كمی و كیفی نمایشگاه توضیح داد: با توسعه فضای فیزیكی، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان توان رقابت با نمایشگاه بین المللی نفت تهران را دارد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان از تاریخ 9 تا 12 بهمن امسال با همكاری شركت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان و شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار می شود./س
برچسب ها: رونمایی ، تجهیزات ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.