سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برگزاري ليگ برتر كانوپولو كشور به ميزباني خوزستان

خوزستان هفته دوم دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر كانوپولو كشور را ميزباني مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا دغاغله، دبير هيات قايقراني استان اظهاركرد: اين مسابقات روز جمعه (29 دي‌ماه) در استخر قدس اهواز برگزار خواهد شد و خوزستان در اين هفته با سه تيم رقابت مي‌كند.


 

وي به شركت هفت تيم در ليگ امسال اشاره و خاطرنشان‌كرد: خوزستان در اين هفته به مصاف تيم‌هاي بسيج تهران، هيات اراك و بابلسر مازندران مي‌رود. اكنون تيم استان در جايگاه ششم قرار دارد.

 

دبير هيات قايقراني خوزستان عنوان‌كرد: پيش‌بيني مي‌شود اگر تيم استان بتواند از سه ديداري كه اين هفته دارد، در دو ديدار به پيروزي برسد، در جايگاه چهارم و يا پنجم قرار بگيرد.

 

وي بيان‌كرد: تاكنون سطح رقابت‌ها خوب بوده است و تيم استان تلاش مي‌كند تا در ادامه، به وضعيت بهتري دست پيدا كند. آمادگي تيم نيز اكنون مطلوب است و به نظرم ميزباني استان در عملكردمان تاثيرگذار خواهد بود.

 

دغاغله يادآورشد: در هفته گذشته اين رقابت‌ها تيم استان، فرخيان و مياحي دو بازيكن ملي‌پوش خود را به دليل آسيب‌ديدگي در اختيار نداشت اما آن‌ها در اين هفته در كنار تيم هستند و حضورشان مي‌تواند بر عملكرد تيم تاثيرگذار و پيش‌بيني مي‌شود عملكرد تيم، اين هفته بهتر باشد./س
برچسب ها: برگزاری ، کائوپولو ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.