سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ پس از گذشت 3 ماه،

ترخيص آخرين مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور دانش آموزان بروجنی از بيمارستان

مدير بيمارستان آيت اله كاشاني شهركرد، از ترخيص آخرين مصدوم سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی اعزامي به مناطق عملياتي جنوب كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

هدايت اله للـه گاني گفت: خانم فاطمه آقايي؛ ۱۶ ساله، در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی اعزامي به مناطق عملياتي جنوب کشور، از ناحيه لگن دچار مصدوميت شده بود كه در تاريخ ۲ آبان ماه امسال از بيمارستان گلستان اهواز به اين بيمارستان انتقال يافته و در بخش ارتوپدي زنان بستري شد.

وي افزود: اين مصدوم، يك روز پس از بستري، به علت مشكوك بودن به آمبولي به ICU  بيمارستان منتقل شده و در تاريخ هشتم آبان، مجدداً با وضعيت stable به بخش ارتوپدي زنان منتقل شد.

للـه گاني اظهار داشت: با توجه به شكستگي در ناحيه لگن، بيمار در اين مدت تحت درمان كششي بوده و پس از قريب به سه ماه مراقبت و درمان در اين بيمارستان، در تاريخ ۲۴ دي ماه جاري با وضعيت عمومي مساعد ترخيص شد.

*******

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه شامگاه جمعه؛ 28 مهرماه 91، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 27 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.