سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

سخنان پس از بازي مربيان فجر و ملوان

به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمد احمد زاده سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فجر افزود : اگر بازیکنانم بیشتر در زدن ضربات نهایی دقت می کردند ، نتیجه طور دیگری رقم می خورد .

احمد زاده همچنین از زمین چمن ورزشگاه دستغیب شیراز انتقاد کرد و گفت : من برای بازیکنانم ارزش قائل شدم که بعضی از اعضای اصلی تیم را در دیدار با فجر استراحت دادم ، چون این چمن به مانند موکت است و فقط باعث مصدومیت بازیکنان می شود و من نمی دانم بر چه اساسی مجوز انجام رقابت های دسته برتر فوتبال کشور در چمن دستغیب صادر می شود.

محمود یاوری سرمربی زردپوشان شیرازی هم گفت : این پیروزی هدیه ای است به تماشاگران فجر که همیشه از ما حمایت کردند و امیدوارم در ادامه مسابقات شاهد بازی بهتر همراه با نتیجه گیری از سوی تیم فجر شهید سپاسی باشیم.

سرمربی فجر از هدر دادن موقعیت ها توسط بازیکنان تیمش گلایه مند بود و افزود : خط دفاع ما نتوانست وظیفه بازی سازی خود را به نحو احسن انجام دهد و ما در خط حمله هم در روزی که محمد رضا حسینی را در اختیار نداشتیم و محمد مهدی نظری هم با مصدومیت مواجه شد ، می توانستیم بهتر عمل کنیم به خصوص موقیعت دقایق پایانی که توسط فرشید اسماعیلی از دست رفت./س

برچسب ها: مربیان ، فجر ، ملوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.