سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

هنر تاثیرگذارترین ابزار در ترویج فرهنگ ایثارگری و بصیرت افزایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: وقتی پیامی در قالب هنر عرضه شود به طور حتم تاثیر بیشتری روی مخاطبان خود می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: اجرای نمایش های آئینی در مشهد نیز با نمایش مفاهیم دینی و کمک گرفتن از جلوه های بصری، پیام را درذهن مخاطبان خود ماندگار می کند.

وی با تاکید براینکه نیازسنجی در اجرای برنامه ها اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: نهاد ها برای اجرای هر کاری اعمم از عمرانی، اقتصادی یا فرهنگی باید به نیاز جامعه نگاه کنند و هرکاری که توسط نهاد ها متناسب با نیاز جامعه نباشد، تضییع بیت المال است.

مسئول نمایندگی سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: ما همیشه نباید به دفاع در مقابل هجمه فرهنگی دشمن بیاندشیم بلکه می توانیم فرهنگ اسلامی خود را نیز اشاعه دهیم و استفاده از هنر در این مسیر اهمیت خاصی دارد.

وی بیان کرد: شهدا وکسانی که تابه حال پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند تا این نظام ماندگار بماند فرهنگ ایثارگری را برای ما به یادگار گذاشته اند. باید آن را به کل مردم جهان نشان داد و البته هنر می تواند ابزاری مناسب برای اشاعه این فرهنگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: این نمایش ها تاثیر مثبت بر تعمیق فرهنگ دینی جامعه دارد.

شایان ذکر است: این همایش پس از 10 روز اجرا و با حضور بیش از 50 هزار نفر با هدف بصیرت افزایی به مخاطبان شنبه شب به کارخود پایان داد.

برچسب ها: هنر ، فرهنگ ، ایثار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.