سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

نشتی خط لوله 26 اینچ جدیدنفت كوره آبادان- ماهشهرترمیم شد

عملیات رفع نشتی از خط لوله 26 اینچ جدید نفت كوره آبادان-ماهشهر توسط واحد تعمیرات خط ناحیه آبادان در مدت كمتر از 24 ساعت پایان پذیرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  روابط عمومی شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان مهندس ارشد واحد تعمیرات خط ناحیه آبادان با بیان این مطلب گفت: به دلیل مناسب نبودن پوشش های سرجوش در خط لوله 26 اینچ جدید نفت كوره آبادان / ماهشهر ابتدا نقاط دارای خوردگی و نشتی بررسی شد كه پس از آن عملیات رفع نشتی و جوشكاری های لازم در 6 مورد انجام شد .

جلال مقدم افزود: رفع نشتی خط فوق با استفاده از وصله و كلمس و در مجموع شامل خاك برداری، رفع آلودگی، جمع آوری مواد و جوشكاری بود كه در مدت زمان كمتر از 24 ساعت یعنی كمتر از وقت تعیین شده پایان پذیرفت .

مهندس ارشد واحد تعمیرات خط ناحیه آبادان یادآور شد: خط لوله فوق وظیفه انتقال نفت كوره از آبادان به بندر صادراتی ماهشهر را عهده دار است و این اقدام در جهت پایداری خط انجام گرفت .

وی اضافه كرد : این اقدام در كیلومترهای 8 ، 16 و 30 اینچ در سه مورد انجام گرفت .

مسوول واحد ترابری ناحیه آبادان نیز در این باره ضمن حضور فعالانه واحد ترابری در طول عملیات اظهار داشت: پس از اتمام كار و رفع نشتی از خط فوق این واحد با استفاده از بیل مكانیكی و دستگاه های مكش مواد باقی مانده جمع آوری و محل دارای مواد نفتی به صورت كامل پاكسازی شد . /س
برچسب ها: نشت ، لوله ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.