سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه "استار" چاپ تركيه نوشت:

حمايت هاي مالي و اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي از گروهکهاي تروريستي "پژاك" و "پ.ک.ک"

روزنامه "استار" چاپ تركيه در مقاله اي جديدي با عنوان "چرا رژيم صهيونيستي فعاليت هاي گروه پ ك ك را رصد مي كند؟" به بررسي توجه بيش از حد آن رژيم از اين گروه تروريستي و همچنين گروهک ترويستي پژاک براي استفاده از آن براي تامين منافع خود در منطقه اشاره كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "سدات لاجينر" در اين مقاله با اشاره به رصد فعاليت هاي گروه تروريستي پ ك ك از سوي رژيم صهيونيستي اظهار داشته كه هيچ رژيمي در جهان به اندازه رژيم صهيونيستي بر فعاليت هاي اين سازمان تمركز نكرده است. اين توجه تا حدي است كه صهيونيست ها ارتباطات اعضاي پ ك ك را تحت كنترل دارند. ماهواره صهيونيستي مداوما نظاره گر فعاليت آنان هستند و براي عكس برداري و جمع آوري اطلاعات در مورد آنان از هواپيماهاي جاسوسي استفاده مي نمايند." 

نويسنده همچنين اشاره مي كند كه "رسانه هاي صهيونيستي دائما تصاويري از اردوگاههاي پ.ك.ك را نمايش مي دهند. حتي به تصاويري از فعاليت هاي غير مهم اعضاي پ ك ك از جمله غذا خوردن آنان نيز توجه مي كنند." 

نويسنده اشاره مي كند كه پس از رژيم صهيونيستي اين دولت آمريكاست كه توجه ويژه اي به فعاليت هاي گروه تروريستي پ ك ك دارد. نويسنده مقاله اشاره مي كند كه تركيه متوجه خطرات منطقه اي شده است و در اين باره مي گويد "تركيه هم اكنون بدليل موضع گيري هايش در مورد بحران سوريه سبب شده تا ائتلافي ضد تركي در خاورميانه شكل بگيرد كه در آن جمهوري اسلامي ايران، نوري مالكي نخست وزير عراق و بشار اسد رئيس جمهور سوريه را در كنار يكديگر و در مقابل تركيه قرار داده است همچنين در سطح بين المللي نيز هم اكنون روسيه و چين مخالف موضع گيري هاي تركيه در قبال سوريه هستند." 

لاجينر همچنين به فعاليت هاي شاخه نظامي پ ك ك در ايران يعني گروه تروريستي "پژاك" نيز اشاره مي كند و اظهار مي دارد كه "دولت ايران موفق شده تا بسياري از اعضاي اين گروه را به هلاکت برساند."
 
نويسنده به نقش مزورانه آمريكا و رژيم صهيونيستي در حمايت از اين گروه اشاره مي كند و اظهار مي دارد كه "پژاك از حمايت مالي و اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي برخوردارند."
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.