سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوکراین در دیدار رده بندی فنلاند را شکست داد

روسیه قهرمان جام جهانی کوچک شد

رقابتهای جام جهانی کوچک در سن پترزبورگ روسیه، با قهرمانی تیم ملی زیر 18 سال روسیه به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیروز در بازیهایی که از صبح در دو ورزشگاه سن پترزبورگ و زنیت برگزار شد، لتونی دو بر یک قزاقستان را شکست داد و پانزدهم شد تا قزاقستان در رده شانزدهم قرار گیرد.

در دیگر بازیهای دیروز اسلوونی ایران را سه بر یک شکست داد تا این کشور هفتم و ایران هشتم شود. تیم ملی بلژیک هم به دلیل داشتن 8 بازیکن مصدوم و چند بازیکن سه اخطاره نتوانست در مقابل تیم لیتوانی حاضر شود و به همین دلیل سه بر صفر بازنده شد تا بلژیک چهاردهم و لیتوانی سیزدهم شود. ایتالیا پنج بر صفر جمهوری چک را شکست داد و به مقام پنجم رسید تا چک ششم شود.

آذربایجان هم در بازی مقابل بلاروس پس از آنکه به تساوی یک بر یک رسید در ضربات پنالتی مغلوب بلاروس شد تا بلاروس در رده یازدهم قرار گیرد و آذربایجان دوازدهم شود.

اوکراین هم در بازی رده بندی دو بر صفر فنلاند را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت.

یونان هم یک بر صفر از سد ترکیه گذشت تا نهم شود و ترکیه در رده دهم قرارگیرد.

اما در بازی فینال این تیم ملی زیر 18 سال روسیه بود که با برتری کامل و در حضور تماشاگرانی که اکثرا طرفدار تیم باشگاهی زنیت سن پترزبورگ بودند توانست این باشگاه قدرتمند را سه بر صفر شکست دهد و قهرمان جام جهانی کوچک روسیه در سن پتربورگ شود.

به این ترتیب بازیها به پایان رسید و بهترین بازیکن این دوره از مسابقات دروازه بان تیم ملی روسیه انتخاب شد. بهترین مهاجم هم مهاجم تیم زنیت با 5 گل زده انتخاب شد و این در حالی بود که سعید عزت اللهی از ایران با 4 گل زده در رده دوم قرار گرفت.

تیم ملی نوجوانان ایران، امروز بعدازظهر در یک برنامه توریستی از شهر تاریخی سن پترزبورگ دیدن می کند و امشب سن پترزبورگ را از مسیر امارات به مقصد تهران ترک خواهد کرد. تیم ملی در دوبی حضوری چند ساعته خواهد داشت و بعدازظهر سه شنبه وارد تهران خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.