سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ مدرس هنرهای تجسمی خواستار شد:

استفاده از هنر در مدیریت شهری قانون شود

یک مدرس هنرهای تجسمی گفت: مدیریت شهری مشهد در تمام زمینه‌ها و به خصوص در مسائل هنری، تحولات خوبی داشته است و این روند باید ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد ابوترابی افزود: هنر نقش زیادی در زندگی انسان‌ها دارد اما استفاده از آن در فضای شهری نباید به سلیقه مدیران محدود شود و بلکه این اتفاق باید همیشگی و مداوم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی این اتفاقات مثبت در شهرها به مدیران گره بخورد، نمی‌توان خیلی به آن امیدوار بود که این وضعیت در برخی شهرها پیش آمده است و امیدوارم رویدادهای هنری مثبت چند سال اخیر مشهد، در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

ابوترابی با بیان اینکه هنر یک وظیفه تاریخی بر دوش دارد، افزود: هنر با بستر جامعه ارتباط دارد و هر چه آشنایی عموم مردم با هنر بیشتر باشد،‌ هنر راحت‌تر و بهتر می‌تواند به اهداف خود دست یابد.

این مدرس هنرهای تجسمی تصریح کرد: مدیران باید به این باور برسند که هنر می‌تواند تحول بزرگی در فرهنگ جامعه ایجاد کند و تا این باور شکل نگیرد، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

ابوترابی استفاده از توانایی‌های دیگران را خلاقیت یک مدیر خواند و گفت: مدیریت شهری مشهد در تمام زمینه‌ها و به خصوص در مسائل هنری، تحولات خوبی داشته است و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی بر افزایش نوآوری و خلاقیت در فعالیت‌های هنری شهری تاکید کرد و افزود: در این عرصه باید بیشتر به نسل جوان اعتماد کرد چرا که روحیه این نسل بیشتر به خلاقیت منتهی می‌شود.

این مدرس هنرهای تجسمی خواستار تشکیل یک مدیریت واحد هنری در شهر مشهد شد و گفت: همکاری و هماهنگی نهادهای مختلف، سبب گسترش هنر شده و موفقیت‌های بیشتری در پی خواهد داشت

برچسب ها: هنر ، مدیریت ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.