سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

عليرغم كمبود تجهيزات بانوان خراسان رضوی جايگاه خوبی در سافتبال كشور دارند

مسوول كميته سافتبال هيات انجمن هاي ورزشي خراسان رضوي اظهار کرد: تداوم جايگاه سافتبال خراسان رضوي در كشور در گرو تامين تجهيزات كافي و در اختيار قرار دادن زمين چمن مناسب به بانوان علاقه مند به اين رشته در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مريم كدخدايي با بيان اين مطلب عنوان كرد: تمرينات تيم سافتبال خراسان رضوي براي حضور در رقابت هاي سال آينده سافتبال قهرماني كشور از اول بهمن ماه در مجموعه ورزشي آبفا مشهد شروع خواهد شد.

وي با اشاره به كمبود تجهيزاتي از قبيل توپ، دستكش، بت و . . . كه از ملزومات اين رشته ورزشي است بيان داشت: بيشتر زمين هاي چمن سطح شهر زيرنظر اداره كل ورزش و جوانان استان در اختيار ورزش‌هاي مختلف آقايان هستند و معمولا ساعت هاي نامناسب به ورزشكاران رشته سافتبال اختصاص داده مي شود كه به دليل اينكه اكثر سافتباليست ها از قشر دانشجو هستند امكان استفاده از اين زمان ها برايشان مقدور نيست.

کدخدایی با بيان اينكه انجام تمرينات در زمين چمن ورزشگاه ثامن نيز به دليل فاصله زيادش از سطح شهر بسيار دشوار است به كسب مقام قهرماني بانوان خراسان رضوي در رقابت هاي قهرماني سافتبال كشور كه در شهريورماه امسال در كرمان برگزار شد اشاره كرد و گفت: با در اختيار قرار گرفتن تجهيزات كافي و زمين مناسب به بانوان با استعداد و علاقه مند به سافتبال، جايگاه برتر استان در سطح كشور تداوم خواهد داشت/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.