سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب های والیبالی ادامه دار است

حسین جبار زاده: من اهوازم از اتفاقات بندر عباس خبر ندارم / هیچ بحرانی در تیم والیبال ما نیست

حسین جبار زاده مدیر عامل باشگاه آلومینیوم المهدی بندر عباس از اعتصاب بازیکنان تیم والیبال این باشگاه ابراز بی اطلاعی کرد.

حسین جبار زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی بندر عباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من درحال حاضر در شهر اهواز هستم و از اتفاقات بندر عباس بی خبرم و تاکنون هیچ خبری در خصوص اعتصاب تیم والیبال به من نرسیده است.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان در باشگاه ما بحران مالی وجود ندارد تمامی مطالبات بازیکنان طبق قرار داد به حساب آنها واریز شده است و ما هیچ اعتراضی در این خصوص نداشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که علت اعتصاب بازیکنان تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس از حضور در تمرینات چیست؟گفت: اعتصاب در تیم ما هیچ معنا و مفهومی ندارد،کارها طبق روال عادی دنبال می شود،ما یک بازی حساس روز چهارشنبه مقابل تیم متین ورامین در پیش داریم که باید برای برد حریف و گرفتن امتیاز در این دیدار از تمام توان و تلاش خود استفاده کنیم.

وی در خصوص چک های برگشتی موجود در دست بازیکنان اظهار داشت: اصلا این موضوع صحت ندارد ما به هیچ عنوان چک بدون پول در اختیار هیچ فردی قرار نمی دهیم.

وی یادآور شد: من به عنوان مدیر عامل باشگاه یک ارتباط دوستانه و صمیمانه با بازیکنان هم دارم و به هیچ عنوان فکر نمی کنم که آنها در تمرینات شرکت نکرده باشند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.