سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

اولین کارت زرد بهارستان به وزیر جهاد کشاورزی، حضور يك ساعت و 30 دقيقه‌اي رئيس‌جمهور در صحن علني، لغو كنگره اصلاح‌طلبان، عامل حمله سایبری به بانک‌های آمریکا و اجراي محروميت‌هاي مالي براي صادركنندگان چك بلامحل از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


اولین کارت زرد بهارستان به وزیر جهاد کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی در حالی از پیگیری واگذاری سهام مؤسسه "جهاد نثر" سخن می‌گفت که نمایندگان با اعلام قانع نشدن از توضیحات وی اولین کارت زرد را به او نشان دادند.



لزوم خارج شدن اجراي فاز دوم هدفمندي از دستور کار دولت
عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه چند ماهي بيش به پايان دولت دهم باقي نمانده است‌گفت: دولت فرصت کافي را براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها ندارد، لذا اجراي آن به مصلحت نبوده و دولت بايد فاز دوم را از دستور کار خود خارج کند.



رئيس جمهور بايد در قبال عدم مديريت بازار پولي کشور پاسخگو باشد
نماينده مردم تهران در نطق ميان دستور امروز خود با اشاره به حضور رئيس جمهور کشورمان در جلسه صحن علني بهارستان در هفته جاري گفت: رئيس جمهور بايد در اين جلسه توضيح دهد که چرا بازار پولي کشورمديريت نشده و ارزش پولي ما به کمتر از نصف کاهش يافته است.



حضور يك ساعت و 30 دقيقه‌اي رئيس‌جمهور در صحن علني + سند
فروزنده طي نامه اي حضور يك ساعت و 30 دقيقه اي احمدي‌نژاد را در صحن علني مجلس به لاريجاني اعلام كرد.



از لغو كنگره اصلاح‌طلبان اطلاعي ندارم/در جلسه امشب نتيجه مشخص مي‌شود
رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي اصلاحات گفت:‌ برگزاري و يا لغو كنگره اصلاح‌طلبان در جلسه امشب شوراي هماهنگي اصلاحات مشخص مي‌شود.



فرقي نمي‌كند كه "حسن روحاني" بيايد يا نيايد
عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري گفت: براي ما در حزب مردم سالاري فرقي نمي‌كند كه روحاني بيايد يا نيايد.



خودکفایی کشور در ساخت قطعات الکترونيک سيستم‌هاي اويرنيک، هيدروليک و بالابر هواپیما
مدير مجتمع اورهال هواپيماي C130 پايگاه يکم شکار مهرآباد گفت: کليه قطعات الکترونيک سيستم‌هاي اويرنيک و قطعات سيستم‌هاي هيدروليک سيستم‌هاي بالابر در کشور تعمير مي‌شود و به طور قطع مي‌توان گفت جمهوري اسلامي ايران در خاورميانه حرف اول را در اورهال اين هواپيما مي‌زند.



بسیج مهد نیروی مقابله با اختناق بین‌المللی است
رئيس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مبارزه بزرگ و نبرد عظیمی در جریان است که بدون ساختار، برنامه و نیروی انسانی ساخته شده و شجاع، در برابر فشارها و تهدیدها پیش نمی‌رود.



عامل حمله سایبری به بانک‌های آمریکا چه کسی است؟
دانش فنی سایبری در ایران در اصل در جهت دفاع دز مقابل حملات برونی سازمان‌یافته نه تهاجم‌های سایبری که ایران هرگز در آن نفعی نداشته است.



وزارت خزانه‌داری آمریکا: ابتکارات جدید ایران کارایی تحریم‌ها را به خطر انداخته است
وزارت خزانه‌داری آمریکا به عنوان مجری تحریم‌های این کشور عليه ایران، از این‌که ایران با انجام ابتکاراتی جدید، کارایی نظام تحریم‌ها را به خطر انداخته است ابراز نگراني کرد.



مجلس جنبه كيفري چك را حذف نكند/ اجراي محروميت‌هاي مالي براي صادركنندگان چك بلامحل
يك وكيل دادگستري گفت: مجلس بايد يك راه ميانه كه نه جنبه كيفري حذف شده و نه طلبكاران و بدهكاران متضرر شوند را انتخاب كرده و در راه اصلاح قانون مناسب براي صدور چك بلامحل گام بردارد.



چه كساني مجرم امنيتي هستند؟
يك حقوقدان گفت: در قانون مجازات اسلامی، فصل اول بخش تعزیرات، به جرایم ضدامنیت داخلی و خارجی اختصاص یافته است؛ فی‌الواقع هر شخصی که علیه امنیت داخلی و یا خارجی کشور فعالیت كند، با احراز مقامات امنیتی و قضائی در مظان اتهامات امنیتی قرار خواهد گرفت.



ايران فردا، با ثروت عظيمی از اندوخته‌های علمی و عملی بايد به دست مديرانی بزرگ و لايق اداره شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هفتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه‌ای از جهان باید خود را برای نقش‌آفرینی در اداره کشور و برداشتن گامهای بلند و پر شتاب به سوی چشم اندازهای ترسیم شده آماده کنند.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.