سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال بحرینی:

به برکت ملت ایران انقلاب خود را ادامه خواهیم داد

حسن محمد ابومرزوق ، فعال بحريني با اشاره به اینکه صحنه بین الملل به سرکردگی آمریکا و نوکرانش قصد دارند فریاد ملت بحرین را خاموش کنند تاکید کرد ملت بحرین به برکت ملت دوست و شریف ایران به انقلاب خود ادامه خواهد داد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه خبري الانصارنت ؛ "حسن محمد مرزوق" معاون دبیر کل حزب تجمع وحدت ملی - دموکراتیک بحرین اظهار داشت که همراهی و همدردی ملت ایران با براداران بحرینی خود باعث افتخار و دلگرمی ما و نشان همبستگی دو ملت است.

وی افزود: دولت و ملت ایران از همان ابتدا از انقلاب مردم بحرین حمایت کرده و شاید تنها کشوری است که فریاد عدالت خواهی ملت بحرین را انعکاس داده است. سازمان های عربی نه تنها از هم قومان خود حمایت نکردند بلکه نیروهای مسلح خود را نیز برای سرکوب مردم به بحرین فرستادند و تنها ایران بود که وظیفه دولت های عرب و منطقه و حتی جهان را به دوش کشید و با برگزاری راه پیمایی ها و کنفرانس ها صدای بحرین را به گوش جهان رساند و از مظلومان حمایت کرد.

مرزوق با سپاسگزاری ملی از ایران تاکید کرد که مردم بحرین هرگز فراموش نخواهند کرد در زمانی که بحرین در رنج بود و برخی دولت ها و سازمان های عربی نیز به جای کمک خود باری بر دوش این مردم بی دفاع شدند، این دولت و ملت ایران بودند که با ما همراه و همدل شدند.

وي همچنين خاطرنشان کرد : تحرکات بین الملل به هیچ وجه در راستای خواسته های ملت بحرین نیست و آمریکا و همدستانش (قطر- عربستان) با سردی و دوگانگی به قضیه بحرین می پردازند. اینان با ادعای دموکراسی به تروریست های سوریه هر گونه کمک مالی و نظامی ارائه می دهند در حالی در مقابل سرکوب و کشتار مردم بی دفاع بحرین نه تنها سکوت کرده بلکه خود آن ها نیز به آن دامن می زنند.

وی ابراز کرد که با سرکردگی آمریکا و انگلیس بسیاری می خواهند انقلاب مردم بحرین را سرکوب کرده و مانع از به ثمر نشستن آن شوند اما ما به تمام این ظاغوتیان می گوییم "به برکت ملت های دوست و شریفی مثل ملت ایران ما به انقلاب خود ادامه خواهیم داد".
برچسب ها: بحرین ، انقلاب ، فعال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.