سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه برگزار شد

پنجمین تمرین تاکتیکی جنگ نوین منطقه یکم ندسا (نیروی دریایی سپاه) با حضور متخصصان، کارشناسان و کارکنان منطقه برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران؛ این دوره با هدف کسب آمادگی و افزایش توان رزم و آشنایی با دستاوردهای جدید در جنگ نوین، افزایش سرعت عمل، عمل به موقع در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی و آشنایی با کارکرد سلاح‌های جدید با حضور "دریادار ترابی" فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه برگزار شد.

در این تمرینات با توجه به نیازسنجی‌های قبلی نقاط ضعف و قوت گروه‌ها شناسایی و با توجه به توانمندی‌های افراد بررسی و رفع شد و با توجه به حضور کلیه نیروهای یگان‌های منطقه در رسته‌های مختلف از چند گردان جنگ نوین تجهیزات جدید مورد آزمایش و بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در حاشیه این تمرینات ضمن تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقای توان دفاعی و عملیاتی، گفت: بحمدالله امروز توان ما غیر قابل مقایسه با توان دیروز ما است؛ امروز جوانان ما با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و علم به روز توانسته‌اند توانایی خود را به جهانیان اعلام کنند و در مقابل هرگونه تهدید آماده باشند.

دریادار ترابی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در منطقه یکم ندسا توانی مضاعف بر آن چه نیاز هست، داریم و باتوجه به ورود نیروها و تجهیزات جدید، این توان و آمادگی در حال افزایش است.

انتهای پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.