سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجي‌دليگاني:

انتخابات آزاد، کليد واژه فتنه‌گران براي به انحراف کشاندن انتخابات آتي است

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس، القاي طرح انتخابات آزاد را تلاش در تکميل پازل دشمن دانست و گفت: براين اساس لازم است نخبگان ، خواص ، مسئولين و روساي قوا در برابر اين شبهه‌افکني‌ها موضع‌گيري‌ کنند.

حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران القاي شبهه درانتخابات را تلاش در جهت تکميل پازل دشمن دانست و گفت: انتخابات آزاد کليد واژه فتنه‌گران براي ورود به انتخابات وتلاش در به انحراف کشاندن آن است.

وي در ادامه افزود: با القاي اين شبهات است که افرادي چون هاشمي رفسنجاني خواهند توانست شکست خود را به گردن نظام بياندازند و احساسات و عواطف عمومي را تحت‌تاثير قرار دهند.

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان با بيان اين که فتنه‌گران با القاي کليد واژه انتخابات آزاد درصدد متهم کردن نظام و دلسرد کردن مردم هستند، اظهار داشت: با بيانات مقام معظم رهبري رمز فتنه بدخواهان نظام برملا شد و به همين منظور همه بايد هوشيار باشيم تا دشمن و بدخواهان نظام نتوانند انتخابات آتي را به انحراف بکشانند.

وي در خاتمه خاطر نشان کرد: مردم فهيم ايران بارها وفاداري به اسلام، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري را ثابت کرده و حضور پررنگ آن‌ها در تمامي انتخابات نشان از عشق به نظام و رهبري دارد.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: فراکسیون ، انتخابات ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.