سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ارتفاعات دهدز مناسب برای ایجاد پیست اسکی

رييس اداره ورزش و جوانان دهدز گفت: ارتفاعات دهدز باتوجه به بارش برف زياد در این منطقه، شرايط طبيعي مناسبی براي تبديل شدن به پيست اسكي را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان نور‌الله داوودي اظهار كرد:‌ ‌اگر مسوولان كمك كنند و اين پيست راه‌اندازي شود، در جذب مردم به ورزش و همچنین از نظر اقتصادي براي دهدز مناسب خواهد بود.

 

وی در ادامه با بیان این که اداره ورزش و جوانان دهدز، اداره نوپايی است كه در اين دو سال توانسته تا حد توانش موفق ظاهر شود، گفت: واليبال، فوتبال، كوهنوردي، شطرنج، تنيس روي ميز و ورزش‌هاي رزمي ازجمله هيات های فعال دهدز هستند./ب

 

رييس اداره ورزش و جوانان دهدز تصریح کرد: همچنین باتوجه به علاقه‌مندان زياد به رشته بسكتبال، در صورت كمك مسوولان، راه‌اندازي اين هيات در دستور كار قرار مي‌گيرد.

 

وي با بيان اين كه 450 ورزشكار در دو سالن تمرين مي‌كنند، گفت: تمام هر هشت هيات ما به صورت مشترك در دو سالن تمرين مي‌كنند و با برنامه‌ريزي ای كه انجام داده‌ايم، هيچ تداخل و یا مشكلي در زمان تمرين هيات‌ها وجود ندارد.

 

داوودی در پایان درباره تعامل اداره ورزش و جوانان دهدز با آموزش و پرورش عنوان كرد: مسوولان آموزش و پرورش تعامل خوب و سازنده‌اي با ما دارند كه این تعامل باعث شد با برگزاري كلاس‌هاي استعداديابي به خصوص كشتي كه در این جا علاقه‌مندان و استعدادهاي فراواني دارد، اميدوار بشويم كه در آينده در استان حرف اول را بزنيم.
برچسب ها: ارتفاعات ، مناسب ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.