سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تهیه 700 هزار هکتار طرح مرتع‌داری در استان زنجان

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از تهیه 700 هزار هکتار طرح مرتع‌داری در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی زنجان با بیان این مطلب گفت :در استان زنجان اقدامات لازم برای اجرای طرح‌های مرتع‌داری انجام شده است.

سالک با اشاره به اینکه اصلاح و احیای مراتع در دو قالب بهبود و اصلاح مراتع در استان انجام می‌شود، افزود: ایجاد مدیریت پایدار در مراتع از برنامه‌های اداره کل است.

وی  با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مرتع‌داری در استان تصریح کرد:  طرح های مختلفی نیز به همین منظور در استان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان فعال‌سازی طرح‌های مرتع‌داری را از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و   ادامه داد:تهیه طرح‌های جدید و نظارت کارگاهی بر مدیریت چرای دام از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

سالک با بیان اینکه استان زنجان دارای یک میلیون و 137 هزار هکتار مرتع است،یاد آوری کرد: مراتع در سه بخش مراتع خوب، متوسط و ضعیف طبقه‌بندی می‌شود.

وی از برداشت 138 هزار تن علوفه از مراتع استان خبر داد و خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 300 دام از مراتع استان استفاده می‌کنند./ع


برچسب ها: طرح ، مرتع ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.