سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملامحمد:

هر دو ماه یک بار عملکرد سرپرستان تیم ها ارزیابی می شود

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون در خصوص ارزیابی عملکرد سرپرستان تیم های ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملامحمد در این باره گفت: طی جلساتی که هر دو ماه یک بار با حضور مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم های ملی برگزار می شود ، عملکرد و شرایط تیم های ملی توسط سرپرستان ارائه می شود تا در صورت بروز مشکل برای تیم های ملی به حل آن بپردازیم.

وی در ادامه در خصوص هدف از این نشست ها گفت: آشنایی بیشتر سرپرستان تیم های ملی با وظایف و نقش خود ، ارتباط با بخش های مختلف فدراسیون و دریافت برنامه ها، اهداف و سیاست های هر یک از کمیته های مرتبط با سرپرستان ، ارزیابی عملکرد گذشته سرپرستان و شرایط تیم ها و پی بردن به نقاط ضعف و قوت از دیگر برنامه هایی است که در این نشست ها مورد بررسی قرار می گیرد.

ملامحمد گفت: از دیگر مواردی که در این نشست ها مطرح می شود می توان به انتقال تجربه و ایجاد یک شبکه منسجم و متحد در مجموعه تیم های ملی ، تهیه و تنظیم مجموع وظایف و برنامه های سر پرستان تیم های ملی ، طرح مشکلات و دریافت راهکارهای مثمرثمر برای ایجاد شرایط مطلوب در تیم های ملی و در نهایت دانش افزایی سرپرستان تیم های ملی ، اشاره کرد.

رئیس کمیته فرهنگی در پایان گفت: کارگاه آموزشی سرپرستان تیم های ملی روز دوشنبه 25 دی ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد که موارد فوق در این کارگاه مطرح خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.