سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام قرائتی تأکيد کرد

لزوم اتخاذ تصميمات جدي روحانيون براي معرفي دين به نيروهاي مسلح کشور

رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور با تأکيد بر ايفاي نقشي مهم از سوي روحانيون در وزارت دفاع گفت: این قشر باید در این حوزه مهم، تصمیمات جدی را در راستای معرفی دین و به خصوص مقوله نماز به نیروهای مسلح کشورمان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "محسن قرائتی" رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور در اولین همایش متولیان امور نماز وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، با بیان این که روحانیون در وزارت دفاع نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: این قشر باید در این حوزه مهم، تصمیمات جدی را در راستای معرفی دین و به خصوص مقوله نماز به نیروهای مسلح کشورمان به کار گیرند.

وی افزود: متاسفانه در شرایط فعلی وضع موجود در حوزه و دانشگاه مناسب نیست، از این رو انتظار می‌رود که روحانیون به عنوان یک قشر تاثیرگذار در این راستا نقش مهمی را ایفا کنند.

قرائتی تصریح کرد: برخوردها و رفتار میان مردم و روحانیون باید نسبت به حالت گذشته، تغيير يابد و مسیر جدیدی را در پیش گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و به حمد خدا امکانات مادی در کشورمان در راستای پیشبرد اهداف دین بسیار فراوان است، لذا انتظار می‌رود که نخبگان کشور به ویژه روحانیون در راستای مطالعه بیشتر گامي جدی بردارند و از تفکر عمیقی برخودار شوند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: نماز ، دین ، قرائتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.