سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نيازمنديهاي بقاع متبركه درهفته وقف عملیاتی می شود

مدیرروابط عمومی اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: نيازمنديهاي بقاع متبركه در هفته وقف با برگزاری همايش هاي طرح مودت عملیاتی و برای رفع آن چاره اندیشی می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد،  سيد محمد فتحي با اعلام این مطلب  افزود: : طرح مودت به منظور رفع نيازهاي بقاع متبركه برنامه ريزي شده است

وی افزود: دراجرای این طرح  ضمن دعوت از مسوولان شهري، خيران و متمكنين شهر نيازهاي عمراني، فرهنگي و خدماتي بقعه مطرح  مي شود.

فتحي گفت: اجرای طرح هاي مودت در برطرف شدن نيازهاي بقاع متبركه  تاثير گذار است و تاكنون توانسته است نيازهاي اصلی  بقاع را برطرف کند.

وی خاطر نشان كرد: طي هفته وقف از 21 تا 28 دي ماه، طرح مودت در قالب 71 همايش براي 90 بقعه متبركه برگزار مي شود كه براي 20 امامزاده در شهرستان قوچان اين همايش به صورت تجميعي برگزار مي شود.

فتحي اظهارکرد: در همايش شهر قوچان از مسئولان شهري، خيرين، متمكنين و ساير شهروندان شهر در روز 26 دي دعوت به عمل آمده تا در همايش شركت كنند.

وی افزود:  كمك هاي خيرين به صورت نقدي و غيرنقدي دريافت مي شود و نيازهاي عمراني ، فرهنگي، بهداشتي و اقلام رفاهي زائران  برطرف مي شود./ب

 

برچسب ها: رفع ، نیازمندی ، هفته ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.