سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کمیته انضباطی

محرومیت مدیرعامل، قائم مقام، مربی و تدارکات تیم دبیری تبریز

کمیته انضباطی فدراسیون رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم ابو مسلم خراسان و نساجی قائم شهر از سری مسابقات لیگ دسته اول قرار بود 8/10/91 در مشهد برگزار شود که به دلیل عدم حضور تیم نساجی قائم شهر این دیدار برگزار نشد.کمیته انضباطی به استناد ماده 30 این بازی را سه بر صفر به سود تیم ابومسلم خراسان اعلام و باشگاه نساجی مازندران را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

*محرومیت مدیرعامل، قائم مقام، مربی و تدارکات دبیری تبریز

دیدار دو تیم دبیری و شهرداری تبریز از سری رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال 15 دیماه برگزار شد و از سوی افشین دبیری-مدیر عامل باشگاه، فرزین دبیری-قائم مقام باشگاه، حسین قضایی-مربی و حسین وطن پور-تدارکات تیم تخلفاتی صورت گرفت.
 
بر همین اساس کمیته انضباطی به استناد ماده 11 آیین نامه  و با توجه به نوع تخلفات با صدور قرار دستور موقت افراد فوق را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات رسمی محروم کرد. مدیرعامل، قائم مقام، مربی و تدارکات دبیری تبریز باید روز یکشنبه هشتم بهمن ماه جهت پاره ای از توضیحات باید در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

*جریمه نقدی برای تیم ابومسلم خراسان

به دلیل تخلفات توپ جمع کن های تیم ابومسلم در دیدار مقابل پیکان از سری رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور در تاریخ 24/9/91، کمیته انضباطی باشگاه ابومسلم خراسان را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.