سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

ایجاد 6 هزار و 500فرصت شغلی در تعاونی‌های کرمان

طی 9 ماهه امسال بیش از 6 هزار و 500 فرصت شغلی جدید در تعاونی‌های جدیدالتأسیس استان کرمان ایجاد شده است.

حسن رحمانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان درگفتگوباخبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته بالغ بر 400شرکت تعاونی در استان کرمان به ثبت رسیده است، گفت: این تعداد تعاونی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

وی سرمایه ثبتی این شرکت‌ها را حدود 9 میلیارد ریال برشمردوافزود: بیشتر این تعاونی‌ها در زمینه تولیدی به ثبت رسیده است و تعداد فرصت شغلی ایجاد شده به وسیله این شرکت‌ها 6 هزار و 578 شغل است.

رحمانی یاداور شد: هم‌اکنون 8 هزار و 232 تعاونی در استان کرمان به ثبت رسیده که از این تعداد 5 هزار و 417تعاونی به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به حمایت‌های دولت از بخش تعاون در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای ایجاد شغل برای افراد جویای کار تشکیل تعاونی و استفاده از سرمایه‌های خرد در راستای تحقق اهداف اقتصادی سودآور و توسعه استان کرمان است./ع

وی با اشاره به موفقیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف طی سال‌های اخیر اظهارداشت: اطلاع از قوانین تعاونی‌ها و مطالعه لازم در زمینه فرصت‌ها و تهدیدهای تعاونی مورد نظر می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت تعاونی داشته باشد.

برچسب ها: فرصت ، شغلی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.