سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مدیركل تبلیغات اسلامی كردستان درگذشت شاعر كردستانی را تسلیت گفت

مدیركل تبلیغات اسلامی كردستان با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم شاهرخ اورامی نویسنده و شاعر كردستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام مسعود صفی یاری آمده است: در سالروز رحلت نبی مكرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت دو سلاله پاكش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خبر درگذشت شاعر و نویسنده شهیر كردستانی مرحوم حاج شاهرخ اورامی مایه تاثر و تالم شد.
در ادامه این پیام آمده است: مرحوم شاهرخ اورامی از جمله شاعران و نویسندگان فرهیخته ای بود كه اوج ارادت و دلبستگی قلبی وی به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت پاكش در سراسر آثار و تالیفاتش به ویژه در اشعار وی به روشنی مشهود و ملموس است.
در ادامه این متن همچنین آمده است: نگاه تقریبی و اندیشه وحدت آفرین آن مرحوم به گونه ای بود كه از وی چهره ای فرا استانی و ملی پدید آورد و نقش درخشان و اساسی وی در راه اندازی و برگزاری گنگره ها و محافل آیینی و ادبی كشور از یادها و خاطره ها نخواهد رفت.
در بخش دیگری از پیام تسلیت  آمده است: بدون تردید با درگذشت مرحوم اورامی یكی از سرمایه های بزرگ معنوی و فرهنگی كردستان از دست رفت و ثلمه ای جبران ناپذیر بر جامعه فرهنگی و ادبی كشور و به خصوص استان فرهنگی كردستان وارد شد.
حجت الاسلام صفی یاری در پایان متن تسلیت خود آورده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و ادبی كشور و به ویژه مردم هنردوست و فرهنگی استان كردستان تسلیت گفته، برای خانواده و بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
مرحوم شاهرخ اورامی جمعه شب در سن 59 سالگی و در حین انتقال به بیمارستان توحید سنندج دار فانی را وداع گفت و پیكر آن مرحوم عصر جمعه در میان حزن و اندوه مردم سنندج در گلزار بهشت محمدی این شهر به خاك سپرده شد./ع
برچسب ها: تسلیت ، شاعر ، تالم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.