سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

پیشرفت فیزیکی ۶۲درصدی مرکز سنجش مهارت کارآموزان در سنندج

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از پیشرفت فیزیکی ۶۲درصدی مرکز سنجش مهارت کارآموزان سنندج از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، احمدی  از پیشرفت فیزیکی ۶۲درصدی مرکز سنجش مهارت کارآموزان سنندج از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به این استان خبر داد.
  وی با اشاره به اینکه مراسم کلنگ زنی این مرکز خرداد ماه سال 89 با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، افزود: زیر بنای پروژه 6 هزار و 640 متر مربع ومساحت زمین پنج هزار متر مربع و مساحت محوطه سازی دو هزار و 600 متر مربع وطول دیوار کشی محوطه 290 متر، ساختمان 5 طبقه اسکلت از نوع بتنی با پوشش دال بتنی و سیستم گرمایشی و سرمایشی از نوع ایر واشر با کویل حرارتی می باشد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان اضافه کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها از ابتدای عملیاتی شدن طرح تاکنون، 62 درصد است.
وی در پایان گفت: بهره برداری از این پروژه در استان کردستان موجب بروز تحولی اساسی و بنیادین و اثربخشی مطلوب و گسترده برای رشد مهارت آموزی و انسجام هر چه بهتر امور خواهد شد./ع
برچسب ها: مرکز ، رهبری ، سنندج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.