سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون سيم!!!

اين شارژر را حتما ببينيد + عکس

با استفاده از اين تکنولوژي از اين ببعد مي توانيد شارژ باتری‌ها، گوشی‌های هوشمند و حتی هدفون‌ خود را به صورت بی‌سیم انجام دهيد.

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در قالب این فناوری گوشی یا دیگر ابزار همراه را بر روي صفحه ي خاصی قرار مي دهيم و به اين طريق انرژی برق به آنها منتقل می شود.
درمورد ساخت اين محصول جديد مدیران شرکت توليدکننده ،آن را کاملا بي عيب ئانسته اند و  می گویند: استانداردی که برای این کار ابداع شده با بیشتر محصولات بازار در جهان همخوانی دارد.

نکته مهم در مورد این صفحه ها آن است که لزوما نباید وسیله مورد نظر را بر روی آنها قرار داد و اگر این وسیله در نزدیکی صفحه شارژکننده قرار بگیرد نيز،عمل شارژ انجام خواهد شد.
مزیت دیگر این صفحه نسبت به برخی فناوری های مشابه ابداع شده امکان شارژ همزمان چندین گوشی بدون کاهش میزان انرژی برق دریافتی است.
این در حالی است که کیفیت صفحات شارژکننده مشابه اگر برای شارژ همزمان چند وسیله به کار گرفته شوند، به میزان چشمگیری کاهش می یابد. محصول یاد شده همچنین قادربه شارژ همزمان 8 باتری است.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۲۳:۲۰ ۲۶ دی ۱۳۹۱
دیجیتال کی شبکه استانی رو پخش میکنه
محسن
۱۵:۴۱ ۲۶ دی ۱۳۹۱
با سلام لطفا نرم افزار یک ویروس کش گوشی. نیز بگذارید با تشکر
حیدر
۱۸:۴۶ ۲۵ دی ۱۳۹۱
میاد ولی خیلی طول میکشه باز هم از سایت خبری ممنونیم که ما را از همه چیز با خبر میکنه
رامین
۱۷:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۱
جالب بود.حالا قیمتش چقدره اینا؟تو ایران که پیدا نمیشه نه؟
reza
۱۲:۵۷ ۲۵ دی ۱۳۹۱
عالی بود
hasan
۰۸:۵۶ ۲۵ دی ۱۳۹۱
اسلام واحترام من گوشی نوکیا 6600 دارم گوشی من فارسی ندارد ونمیتوانم اس ام اس فارسی بفرستم لطفا نرم افزار آن را برایم میفرستید مرسی