سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهيم زاده: ابتدا باشگاه در مورد بخشش سوشا مکاني تصميم مي گيرد

سرمربي نفت تهران در مورد وضعيت سوشا مکاني گفت: من هم منتظرم تا باشگاه نظرات خود را در مورد سوشا مکانی اعلام کند، بعد من نظر خودم را بیان می‌کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان گفت : ابتدا رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و آقا امام رضا را تسلیت می‌گویم. امیدوارم بتوانیم به بخشی از خواسته‌های آنها که صداقت، راستی و درستی است عمل کنیم در مورد بازی هم باید بگویم فاصله ما با تیم‌های بالایی ما خیلی کم است و رقبای ما با هم بازی دارند. نفت آبادان هم شرایطش به گونه اي است که می‌خواهد بالاتر بیاید. هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و نفت آبادان فردا برای موفقيت و گلزني به ميدان ميايد.

سرمربی نفت دراداه درخصوص اینکه اسم او در فهرست مربیان قرن 21 است اما نام سرمربي تيم ملي در این فهرست دیده نمی‌شود، افزود: نمی‌دانم نحوه امتیاز بندی این فهرست چگونه است اما من به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تیم ذوب‌آهن در این فهرست قرار دارم و از اینکه به عنوان یک ایرانی نامم در این فهرست است خيلي خوشحالم مثل سایر ایرانیانی که در رده‌های مختلف جهانی حضور دارند اما نمی‌دانم دلیل اینکه نام کی‌روش در این فهرست نیست چیست و باید این مسئله را از مسئولان بپرسید و اینکه نحوه امتیاز بندی این فهرست چگونه است. زیرا وقتی مربی وارد این فهرست می‌شود دیگر از این فهرست خارج نمی‌شود.قیت و گلزنی می‌آید زیرا یک امتیاز هم برای تیم مفید نیست. نفرات خوبی هم دارد و نفرات خوبی هم جذب کرده است.

منصور ابراهيم زاده درپاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اینکه مسئولان باشگاه نفت بخشش سوشا مکانی را منوط به نظر شما گذاشته اند گفت: نگاه ما به بازیکنان این است که آنها سرمایه کشور و باشگاه هستند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آنها بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و سوشا هم به تیم ملی رفت این وظیفه ماست اما باید نگاه کرد و دید وظیفه بازیکن چیست. مسلما هر بخش وظایف خود را دارد. من هم منتظرم تا باشگاه نظرات خود را در مورد سوشا مکانی اعلام کند و رای کمیته انضباطی خود را اعلام کند و بعدمن نظر خودم را بیان می‌کنم. ما معلم و مربی هستیم و کارمان اصلاح است اما اصلاح زمان می‌برد. بنابراین منتظرم ببینم باشگاه در مورد این باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد/آق.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.