سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 12:

بهره برداری مرکز فرآموز شهید هرندی در اسفندماه

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 12 از بهره برداری و راه اندازی مرکز فرآموز شهید هرندی ویژه کودکان و نوجوانان دبستانی و مدارس راهنمایی مناطق 22 گانه در اسفندماه خبر داد.

 باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: مرکز فرآموز شهید هرندی به منظور ارتقای مهارت های رفتاری کودکان،ویژه کودکان و نوجوانان مقطع دبستان و راهنمایی مناطق 22 گانه شهر تهران، اسفند ماه در منطقه 12 به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به طرح های دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 12 افزود: برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه شهروندان منطقه 12،در موضوعات بهداشت بلوغ،زنان فردی،مشاوره پزشکی،روانشناسی و مهارت های زندگی در کانون های ده گانه پیشگیری از چاقی،دخانیات و دیابت سلامت و سالمندان،مادر و کودک،پزشکان،جوانان،مساجد،اهدای خون،معلولان از طرح های در حال بهره برداری منطقه 12 است.
باصری ادامه داد: باشگاه چاقی در 300 محله در سطح منطقه با ارائه خدمات مشاوره،تغذیه،روانشناسی و پزشکی با تشکیل پرونده ویژه شهروندان منطقه 12،اجرای طرح سنجش عدالت در سلامت شهر،بررسی شاخص های سلامت شهروندان با تشکیل کمیته ها در بحث معضلات سلامتی،مداخله و حل این مشکلات از طرح های دیگر حوزه فرهنگی و اجتماعی است. /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.