سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بهره برداری از اولین سالن ورزشی؛

دهکده المپیک باز هم "ورزشی" می شود

به همت شهرداری منطقه 22، دهکده المپیک، تنها شهرک یادگار بازی های آسیایی پایتخت پس از گذشت نزدیک به 40 سال، دوباره ورزشی می شود.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این اتفاق خوشایند بزودی با بهره برداری از سالن ورزشی بزرگی در ضلع شمالی این شهرک قدیمی صورت می گیرد.
حسین مرادی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: « در سالهای اخیر، ارتقای روحیه شهروندان از طریق ترویج ورزش شهروندی یکی از اهدافی است که از سوی شهرداری بعنوان نهادی اجتماعی با جدیت دنبال می شود. از این رو احداث و بهره برداری از فضاهای ورزشی در گوشه و کنار پایتخت بسیار مورد توجه قرار دارد. در منطقه 22 نیز با توجه به روند رو به توسعه و شکل گیری آن، احداث و بهره برداری از چنین فضاهایی همزمان با تامین سرانه های مورد نیاز ساکنان این محدوده از تهران در اولویت قرار دارد؛ به نحوی که اکنون در حاشیه احداث هریک از اماکن تجاری، رفاهی، فرهنگی و اجتماعی، فضایی برای پرداختن به ورزش شهروندان در نظر گرفته می شود. »
وی در ادامه با اشاره به اینکه دهکده المپیک بعنوان یکی از قدیمی ترین شهرکهای منطقه 22 از بدو تاسیس از کمترین امکانات ورزشی برخوردار بوده اما با تلاش شهرداری منطقه در بازسازی و تجهیز سالنی ورزشی در ضلع شمالی آن، بزودی بهترین امکانات ورزش شهروندی را در اختیار خواهد داشت، افزود: « این سالن حدود 900  متر مربع مساحت دارد و عملیات بازسازی آن از سال گذشته آغاز شده و اکنون در مرحله تجهیز است. سالن چند منظوره ورزشهای توپی، اتاق ورزشهای هوازی، رختکن، بوفه و ... از جمله بخشهای این سالن ورزشی است. با بهره برداری از این سالن در دی ماه 91 در منطقه 22، دهکده بازیهای آسیایی، باز هم ورزشی خواهد شد.»

برچسب ها: دهکده ، المپیک ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.