سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان منطقه 6 بحران را مدیریت می کنند

مسئول ستاد مدیریت بحران منطقه 6 از برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت بحران و کمک های اولیه درسطح منطقه خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،خسروانی با اعلام این خبر افزود:برگزاری کلاس های آموزش مدیریت بحران اماکن با هدف ارتقای سطح آموزشی و آمادگی کارکنان و همچنین تشکیل گروه مدیریت بحران برگزار می گردد.
وی در ادامه تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی کارکنان با انواع سازه ای و غیرسازه ای،پناهگیری صحیح،چگونگی عملکرد قبل،حین و بعد از وقوع بحران و تخلیه امن اضطراری آشنا می شوند.
خسروانی در ادامه اظهار داشت: طرح تشکیل مدیریت بحران اماکن یکی از طرح های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است که ستاد مدیریت بحران منطقه به منظور پیشگیری و آمادگی شهروندان در مقابل پدیده های طبیعی و غیرطبیعی در اماکن اداری،تجاری و مسکونی در حال اجراست.
*برگزاری مانور زلزله در دبستان اتفاق
خسروانی همچنین در ادامه افزود: آموزش مدیریت بحران به زبان ساده برای دانش آموزان مدرسه دخترانه اتفاق در مقطع ابتدایی و با هدف تقویت دید دانش آموزان مقطع ابتدایی در خصوص اثرات پدیده های طبیعی برگزار می گردد.
وی در ادامه تاکید کرد: در این کارگاه آموزشی دانش آموزان با مقوله زلزله به عنوان یک پدیده طبیعی،نحوه پناه گیری صحیح در هنگام بحران آشنا می شوند و با شبیه سازی وقوع زلزله به تمرین در خصوص پناه گیری صحیح در زمان وقوع بحران می پردازند.
*آموزش کمک های اولیه در کوی دانشگاه
خسروانی همچنین در ادامه عنوان کرد: کارگاه آموزشی کمک های اولیه با هدف آشنایی و ارتقای سطح آموزش و آمادگی کارکنان خوابگاه فاطمیه با اهمیت امداد و نجات مردمی در کوی دانشگاه برگزار می گردد.
خسروانی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی کارکنان خوابگاه فاطمیه با موضوعاتی همچون خود امدادی و دگر امدادی از جمله نحوه گرفتن نبض،تریاژ مصدومان و چگونگی احیای قلبی-ریوی بیماران به صورت نظری و عملی آشنا می شوند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.