سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراوت در محیط کار موجب افزایش بهره وری می شود

تجارب بدست آمده در سال های گذشته نشان از آن دارد که تعمیم و گسترش ورزش در واحدهای صنفی و تولیدی موجب طراوت محیط کار و در نتیجه افزایش بهره وری و صیانت از نیروی کار می شود.

عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: تجارب به دست آمده طی سال های گذشته نشان داده که تعمیم و گسترش ورزش در واحدهای صنعتی و تولیدی توانسته به عنوان عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت جسمانی و بهداشت کارگران مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: همچنین طراوت محیط کار و در نتیجه افزایش بهره وری و حفظ و صیانت از نیروی کار از دیگر مزایای گسترش ورزش در میان کارگران است.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: ترویج ورزش و عمومی شدن آن در واحدهای صنعتی و تولیدی موجب ارتقای ارزش فرهنگی در محیط های کارگری شده و آمادگی های ذهنی و جسمانی لازم را در تحرک و چابکی نیروی کار جهت جلوگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی در هنگام انجام کار را فراهم می کند.
شیخ الاسلامی تاکید کرد: با توجه به تصویب و ابلاغ اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های کارگری این فدراسیون به عنوان یک نهاد غیردولتی تحت نظارت وزارت تعاون،کار در رفاه اجتماعی و هماهنگ با سایر فدراسیون های ورزشی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد./ل
برچسب ها: محیط ، کار ، افزایش ، بهره وری ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.