سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب صاحبان کاميون هاي تدارکاتي ناتو

کاميون داران پاکستاني که هدايت نيمي از ده هزار کاميون تدارکاتي نيروهاي سازمان پيمان آتلانتيک شمالي ( ناتو) در افغانستان را برعهده دارند در اعتراض به شرايط کاري جديدي که دولت پاکستان تحميل کرده است، اعتصاب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ اتحاديه کاميون داران پاکستاني روز پنجشنبه اعلام کرد اعضاي اتحاديه به تصميم دولت که آنها را وادار کرده است براي يکي از چهل شرکتي که در اين زمينه فعال هستند کار کنند، معترضند. مقامات پاکستاني براين باورند هدف از اين اقدام، افزايش امنيت و کاهش حملات عليه کاروان هاي ناتو است، ولي کاميون داران آن را مانعي براي آزادي کاري خود مي دانند. 

دبير کل اتحاديه کاميون داران پاکستان گفت :  ما براي همکاري با مقامات پاکستاني در زمينه تدابير امنيتي آماده ايم ولي مي خواهيم آزاد کار کنيم. 

وي اعلام کرد تا زماني که اتحاديه و دولت به توافق نرسند، خودروهايي که پيش از اين به مقصد افغانستان حرکت کرده اند، در مرز متوقف خواهند شد. مدت اين اعتصاب مشخص نشده است. پاکستان از نوامبر دو هزار و يازده تا ژوئيه 2012، به مدت شش ماه کاميون هاي تدارکاتي را که آذوقه صد هزار نظامي ناتو را فراهم مي کرد، مسدود کرد. 
برچسب ها: کامیون ، تدارکات ، ناتو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.