سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

احداث 6 باب مدرسه در قالب طرح بنیاد برکت در زنجان

6باب مدرسه در قالب طرح بنیاد برکت در زنجان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان ، با اشاره به اینکه  بنیاد برکت از سال 86 کار ادامه‌داری بود که برای برطرف کردن محرومیت، مدرسه‌سازی را در کنار دیگر خیرین کشور آغاز کرد، گفت : نخستین مدرسه از طرح بنیاد برکت در روستای سرخس واقع در مرز شرقی شمال‌شرق کشور احداث شد که در همین راستا نخستین مدرسه‌ی برکت هم در استان زنجان در روستای شهیدآباد خدابنده در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

نظری با بیان این‌که عدالت اجتماعی و توسعه‌ی متوازن امکانات فرهنگی در روستاها علاوه بر محرومیت‌زدایی، در ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای همگان نیز مؤثر است، افزود: بنیاد برکت از سال 86 با این هدف، ساخت 500 باب واحد آموزشی را در کشور آغاز کرده است که خوشبختانه شاهد بهره‌برداری از 6 باب از این مدارس در مناطق مختلف استان هستیم.

 وی با بیان این‌که چند هفته گذشته شاهد افتتاح 6 پروژه بودیم و پس از این هم یک طرح دیگر بعد از تکمیل افتتاح می‌شود، تصریح کرد: اعتباری که برای احداث این طرح ها در نظر گرفته شده است، 13 میلیارد ریال است و تا 500 مدرسه این طرح در سطح کشور ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به  افتتاح مدرسه برکت قره‌ناس انگوران با 4 کلاس درس  خاطر نشان کرد:هم‌اکنون 80 درصد دانش‌آموزان استان در مدارسی درس می‌خوانند که سیستم ایمنی آن استاندارد است./ع

برچسب ها: احداث ، مدرسه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.