سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر بیدار و مردم ولایتمدار

آقای من ،دشمنان ما هنوز معنای نظام ولایی را نفهمیده اند همانطور که درک صحیحی از دین و دینداری مردم پاک ایران ندارند.

به گزارش مجله شبانه  باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم در جدیدترین نوشته خود آورده است:

آقای من ،دشمنان ما هنوز معنای نظام ولایی را نفهمیده اند همانطور که درک صحیحی از دین و دینداری مردم پاک ایران ندارند؛ آقای من دشمنان و منافقان کور دل و کینه توز وعده های الهی را که از زبان ملکوتی شما جاری می شود به سخره می گیرند همانطور که در همیشه تاریخ کسانی که خدایشان زور و زر و تزویر بوده پیامبران خدا را به باد تمسخر می گرفته اند؛

اما،خود خوب می دانند همانطور که از باطن پست خویش که پشت نقاب های زیبایشان پنهان کرده اند آگاهند،می دانند که عاقبت از آن خدا و خدا مداران است ،همان هایی که در عصر غیبت نفی طواغیت کرده اند و تحت ولایت الهی ولی فقیه زمان و حجت امام زمان ارواحنا فداه در آمده اند. 

دشمنان ما همانطور که ایمان به قرآن ندارند ،به وعده های قرآنی هم ایمان ندارند جایی که حضرت امام خامنه ای نوزدهم دی فرمودند:

"اگر شما ملت عزيز ما، شما جوانهاى خوش‌روحيه و پرتوان و عازم، در اين راهى كه داريد ميرويد، ايستادگى كنيد، شك نكنيد كه در زمان خود، در زمان متناسب، تمام آمال و آرزوها و داعيه‌ها و شعارهاى ملت ايران نه فقط نسبت به خود اين كشور، بلكه نسبت به دنياى اسلام و امت اسلامى و جامعه‌ى بشرى تحقق پيدا خواهد كرد."

رسانه های منافقان می گویند ما متوهمیم و همیشه از روی توهم از نقشه های دشمن سخن می گوییم ،در حالی که خود دیده اند پول ها و هزینه های هنگفتی که برای دشمنی با ملت ایران پیوسته از سوی ابرقدرت ها هزینه می شود همچنانکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با مردم قم فرمودند:

همه‌ى دنياى استكبار و دولتهاى مستكبر دست روى دست هم گذاشتند، بلكه ملت ايران را تحريم كنند؛ با اين تحريم، ملت ايران را خسته كنند و به ستوه بياورند. خودشان هم ميگويند كه ما خواستيم ملت را در مقابل نظام جمهورى اسلامى به ايستادگى وادار كنيم تا مسئولان نظام جمهورى اسلامى محاسباتشان عوض شود! اين را حالا صريح ميگويند. آن اوائل كه ما تحليل ميكرديم، به اين صراحت نميگفتند؛ اما حالا ميگويند. نتيجه اين شده است كه شما ملاحظه ميكنيد ملت ايران روزبه‌روز گرايشش به مبانى اسلام، به مبانى انقلاب، به ايستادگى، به اين عزتى كه خداى متعال به اين كشور داده، بيشتر ميشود؛ درست نقطه‌ى مقابلِ آنچه كه آنها خواسته‌اند، تحقق پيدا كرده است.


و اما فتنه گران شکست خورده از شور پر شعور عاشورایی ملت ایران باز به شیطنت های کودکانه خود در آستانه انتخابات می پردازند و باز آسمان و ریسمان می بافند و حیله سوار می کنند که شاید اینبار رنگ حنایشان ماندگار تر باشد اما غافل که دیگر بعد از امتحان سال 88 سطح بصیرت عمومی ملت بالاتر آمده و دیگر حتی شعار ها و سخن های به ظاهر دینی و البته متناقض با رفتار و اعمال آنها نمی تواند فردی از جوانان بصیر و انقلابی ایران عزیز را به سوی خود بکشاند و البته ملتی که پای حفظ این خاک خون داده اند نقشه های دشمن را در این انتخابات هم نقش بر آب خواهند کرد آنجا که اماممان فرمود:

امروز آنچه بنده تشخيص ميدهم - كه بررسى حركات دشمن نشان ميدهد - اين است: با اينكه ما حدود پنج ماه به انتخابات داريم، ذهن دشمن متوجه انتخابات ماست... يكى از هدفها اين است كه كارى كنند كه انتخابات بدون حضور پرشور و همگانى مردم برگزار شود...

 يكى از راه‌ها هم اين است كه سعى كنند در ايام انتخابات، سر مردم را به يك چيز ديگرى گرم كنند؛ يك حادثه‌اى پيش بياورند، يك ماجرائى درست كنند؛ يك ماجراى سياسى، يك ماجراى اقتصادى، يك ماجراى امنيتى. البته اين هم جزو نقشه‌هاى دشمن است، اما بنده مطمئنم كه ملت ايران بسيار بصيرتر و باهوش‌تر از اين است كه با يك چنين ترفندهاى خصمانه‌ى دشمنان يا عوامل دشمنان فريب بخورد؛ نه، ان‌شاءاللّه انتخابات به اذن‌اللّه، به حول و قوه‌ى الهى، به فضل پروردگار، انتخابات خوب و پرشورى خواهد شد.


البته خواص بی خواص و مردود و بعضی از میکروب های سیاسی باز از داخل شروع به پیگیری نیات دشمن کرده اند و با شعار انتخابات آزاد و سلامت انتخابات می خواهند آزادی و سلامت را از انتخابات آتی مردم بگیرند که باز هم با تذکرات امام حکیم و الهیمان  و بیداری و انجام وظیفه عمار ها و ابوذر های زمان ره به جایی نخواهند برد.ان شاالله.
برچسب ها: وبلاگستان ، باشگاه ، رهبر ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.