سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

واگذاری اشتغال روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد

یازدهمین نشست هم‌افزایی مشاوران راهبردی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان به میزبانی کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان در یازدهمین نشست هم افزایی مشاوران راهبردی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با بیان اینکه کمیته امداد با گسترش فرهنگ انفاق و صدقه ، ارزش‌های دینی را در بین مردم هویت بخشی می‌کند، اظهار کرد: ساماندهی نیازمندان یک اقدام بسیار بزرگی است چرا که بدون اینکه فردی مورد بی احترامی و یا اذیت قرار بگیرد،حمایت می‌شود.

حجت الاسلام محمد قطبی با بیان اینکه ممکن است کمک مستقیم به نیازمند با نوعی منت و یا با ناراحتی روحی و روانی از سوی فرد نیازمند همراه باشد، افزود: اینکه سازمانی متولی ارائه خدمات بدون منت به افراد نیازمند جامعه باشد حواشی انفاق را بر طرف می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان کمیته امداد را صدقه جاریه ای برای امام راحل (ره) دانست و تصریح کرد: وجود چنین سازمانی سرعت و وسعت به کار می‌دهد، چنانچه افراد در یک شبکه بزرگ حمایت می شوند.

وی با اشاره به خدمات گوناگون کمیته امداد در سرفصل های مختلف همچون اشتغال ، مسکن ، درمان ، فرهنگی و ... کمیته امداد را پلی دانست که ارتباط بین انفاق کننده و نیازمند را برقرار می کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به واگذاری اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد گفت: بدون شک واگذاری این امر به کمیته امداد به دلیل شایستگی ، بالندگی ، همت ، دغدغه و سخت کوشی این نهاد بوده است .

حجت الاسلام محمد قطبی از مشاوران راهبردی دستگاه های اجرایی خواست تا با برنامه ریزی ، حلقه های پیوند دستگاه متبوع خود را با کمیته امداد برقرار نموده و در جهت کمک بیشتر به نیازمندان جامعه یاریگر این نهاد باشند. /ع

 

برچسب ها: اصفهان ، کمیته ، امداد ، نشست ، هم ، افزایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.