سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

انهدام سرشبكه اصلي باند سرقت خودروهاي مدل بالا در اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام سرشبكه اصلي باند سارقان خودروهاي مدل بالا در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سردار آقاخانی افزود : مجرمان با سرقت بيش از 20 دستگاه خودرو از استان های تهران و اصفهان و انتقال به انباري در حاشيه شهر برخوار اصفهان بصورت اوراقي و اسقاطي به فروش آنها اقدام مي كردند.

وی در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي استان اصفهان در پي كار انتظامي و اطلاعاتي و با اشرافيت جامع در طرحي ضربتي موفق شدند سرشبكه اصلي باند سرقت خودروهاي مدل بالا در حاشيه شهرستان برخوار اصفهان را شناسايي و منهدم كنند .

رئيس پليس استان اصفهان گفت: اين شبكه با تشكيل باندي چند نفره خودروهاي مدل بالا از استان های تهران و اصفهان به شيوه خاص سرقت و سپس آنان را به انباري در حاشيه شهرستان برخوار اصفهان منتقل مي كردند.

سردار آقاخاني تصريح كرد: در بررسي هاي دقيق تر مشخص شد خودروهاي سرقتي پس از انتقال به انباري بزرگپس از اوراق كردن قطعات‏، بصورتي كه قابل شناسايي نباشد، بصورت پراكنده به فروش می رسید .

فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطر نشان كرد: در اين عمليات گسترده تعداد 4 نفر از سرشبكه هاي اصلي اين باند دستگير شدند و تاكنون 20 دستگاه خودوري مدل بالا شامل پژو 405 و پارس ،لوازم مسروقه داخل خودرو، تعداديبدنه اصلي موتور خودرو و چندين اتاقك برش داده شده خودرو به همراه يك دستگاه تريلي كشنده كشف و ضبط شد .

وي از همكاري مردم در شناسايي و انهدام اين شبكه با پليس قدرداني كرد و افزود: ماموران انتظامي در استان تلاش دارند تا با اجراي طرح هاي گسترده انتظامي به ارتقاء احساس امنيت شهروندان بيفزايند.

گفتني است پرونده در اين خصوص تشكيل شده است و تلاش براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد ./ع

برچسب ها: اصفهان ، انهدام ، باند ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.