سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان:

رهنمودهاي مقام معظم رهبري فتنه 88 را خنثي كرد

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان گفت: مقام معظم رهبري در مقابله با فتنه 88 رهنمودهاي ارزشمندي را ايراد فرمودند كه راه بن بستي براي فتنه گران بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان در دومين همايش امنيت آفرينان ولايت مدار كه شب گذشته در تالار بزرگ كشور برگزار شد در تشريح مساله فتنه 88اظهار داشت: سال 88 برخي از رجال سياسي کشور چهره منافقانه خود را نشان دادند و اين موضوع شباهت بسياري به قضيه سال‌هاي جنگ داشت و حضرت امام خميني(ره) در آن دوره فرمودند:" ليبرال‌ها همان منافقان هستند و در آينده چهره خود را دوباره نشان مي‌دهند".

وي تصريح كرد: فتنه 88 و طرح براندازي نظام از سوي عده‌اي فريب خورده همان پيش بيني امام راحل بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان در ادامه به نقش بسيجيان در سرکوب فتنه 88 اشاره و افزود: بسيجيان طي سال 88 به مقابله با فتنه‌گران پرداختند و از آرمان‌هاي  انقلاب  و نظام جمهوري اسلامي دفاع کردند.

وي با اشاره به نقش رهبري در خنثي كردن قائله فتنه 88 تصريح کرد: مقام معظم رهبري در مقابله با فتنه 88 رهنمودهاي ارزشمندي را ايراد فرمودند كه راه بن بستي براي فتنه گران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان ادامه داد: 9 دي هم از مهمترين جريانات سياسي کشور بود که به نام حماسه حسيني در تاريخ سترگ انقلاب اسلامي ماندگار شد و مردم  به فرمان مقام معظم رهبري براي عرض ارادت به سالار شهيدان و سرکوب فتنه‌گران به خيابان‌ها آمدند.

گفتني است؛ در پايان اين همايش از 14 نفر از فرماندهاي گردان امام علي تهران تجليل به عمل آمد و سوگندنامه‌اي با محوريت بيعت بسيجيان با آرمان‌هاي انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامي قرائت شد و به کار خود در دومين شب همايش پايان داد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.