سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

کاهش 11درجه ای دمای هوای مازندران

دمای هوا امروز از 8 تا 14 در مازندران کاهش می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در استان از اواسط امروز تا اواخر روز جمعه به تدریج شاهد بارش باران، وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما بین ( 8 تا 14 درجه)، مواج شدن دریا و رعد و برق در استان خواهیم بود.

خنجری با اشاره به پیش‌بینی اداره هواشناسی مازندران افزود: شاهد عبور یک سامانه سرد و بارشی امروزوفردا از نوار شمالی کشور و شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی سطح زمین هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان بارش باران شاهد آب گرفتگی معابر در سطح استان هستیم از شهروندان و مسافران درخواست کرد: در هنگام رفت و آمد در محورهای اصلی و فرعی استان به ویژه در شب و در هنگام بارندگی‌های شدیدبا رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاع از مسیر قانونی رفت و آمد کنند.

مدیریت بحران استانداری مازندران تصریح کرد : مسافران و مردم مازندران از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری خودداری کنند.

خنجری گفت: مسافران در هنگام عبور از مناطق برق‌گیر و کوهستانی،با به همراه داشتن پوشاک گرم و مواد غذایی خودروی خود را نیز با زنجیر چرخ، ضد یخ و سایر لوازم ایمنی مجهز کنند.

وی افزود: ساکنین بومی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه‌گیری کنند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.