سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

70 درصد از تعهد اشتغال استان اردبیل محقق شد

استاندار اردبیل از تحقق 70 درصد از تعهد اشتغال این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه كارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: از سهیمه 43 هزار و 907 نفر تعهد اشتغال استان تاكنون برای 20 هزار و 611 نفر اشتغال زایی شده است.

وی گفت: 38 درصد از این میزان در حوزه امور زندان ها ، 23 درصد در فرهنگ و ارشاد اسلامی و 35 درصد در حوزه كشاورزی تحقق یافته است.

استاندار اردبیل با اشاره به باقی مانده كمتر از 40 درصدی تعهد اشتغال استان اظهارامیدواری كرد تا پایان سال تعهد اشتغال استان به طور 100 درصدی محقق شود.

نیکزاد همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات بانك ها از محل بنگاههای زودبازده طی 15 روزگذشته افزود: بانك ملی در این مدت 155 میلیارد و 700 میلیون ریال پرداخت كرده است.

وی گفت: پرداختی بانك صادرات 25 میلیارد ریال ، بانك تجارت چهار میلیارد و 200 میلیون ریال ، بانك صنعت و معدن سه میلیارد ریال و بانك سپه 900 میلیون ریال بوده است.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر پرداخت تسهیلات از سوی بانك ها برای ایجاد اشتغال اظهار كرد: پرداخت تسهیلات به تولید و ایجاد اشتغال كمك كرده و به پویایی اقتصادی و مقابله با تحریم ها می انجامد.

نیکزاد افزود: باید تلاش كنیم تولید كننده به سهم واقعی خود در تولید رسیده و با حمایت از تولید كننده از بروز اقتصاد ناكارآمد جلوگیری كنیم.

وی اقتصاد ناكارآمد را اقتصادی عنوان كرد كه در آن توزیع كننده از درآمد بالایی برخوردار بوده و منافع تولید كننده در این اقتصاد نادیده گرفته می شود. /ع

 

برچسب ها: اردبیل ، تعهد ، اشتغال ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.