سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکرار وقايع سال 88، تو دهني محکم تري را براي اصلاح‌طلبان به دنبال دارد

دبير کل سابق اتحاديه مستقل دانشجويان اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان سعي نکنند کشور و نظام را همچون سال 88 به آشوب و فتنه بکشانند چرا که مردم تو دهني محکم‌تري به آن‌ها خواهند زد.

"علي جمشيدي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعاليت دانشجويان در انتخابات رياست جمهوري به فرمايشات مقام معظم رهبري در اينباره اشاره کرد و اظهار داشت: مدعيان عدم وجود آزادي در عقايد دانشجويان کاملا ميان مردم شناخته شده هستند.

وي با بيان اين مطلب که امثال افرادي همچون عارف، ابتکار و... با زاويه گرفتن از انقلاب حق خود را از انقلاب به خوبي ادا نکردند، ادامه داد: امثال اين افراد بايد بدانند اگر انقلاب نبود عارف، عارف نمي‌شد و ابتکار هم ابتکار کنوني نبود و نمي‌توانستند تحت هيچ شرايطي جايگاه کنوني خود را به دست بياورند.

وي با اشاره به فضاي باز دانشگاه براي فعاليت دانشجويان گفت: هر دانشگاهي قوانين مشخصي داشته که همه ملزم به رعايت آن هستند و در صورت عدم رعايت قوانين دانشگاهي، فضا دانشگاه ملتهب و به آشوب کشيده مي‌شود.

جمشيدي با تاکيد بر عبرت‌آموزي دانشجويان از وقايع فتنه 88 گفت: بصيرت و وحدت ملي دو عنصر و مولفه مهم در کسب عبرت از وقايع فتنه 88 است که دانشجويان بايد سعي کنند با بصيرت بالا تفاوت‌ها را از يکديگر تشخيص دهند و با کنار گذاشتن اختلافات تصميمات سازنده‌اي اتخاذ کنند.

وي تصريح کرد: ملت فهيم ايران نبايد هيچ مسئله‌اي را فداي وحدت ملي کنند تا اقتدار و عزت جمهوري اسلامي ايران همانند هميشه در امان باشد و همچنين دانشجو و دانشگاه‌ها به عنوان قشري فرهيخته جايگاه انقلاب را حفظ کنند.

 دبير کل سابق اتحاديه مستقل دانشجويان اسلامي در توصيه‌اي به اصلاح‌طلبان گفت: اين جريان سعي نکند کشور و نظام را همچون سال 88 به آشوب و فتنه بکشاند چرا که مردم با کسب تجربه و بصيرت، تو دهني محکم‌تر به آن‌ها خواهند زد و اگر چنانچه رويه قبلي را ادامه دهند شرايط بدتري در انتظارشان خواهد بود.

انتهاي پيام/               

برچسب ها: جمشیدی ، دانشگاه ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.