سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تیم ˈآفاقˈ قهرمان نیم فصل رقابت های فوتسال فیروزکوه شد

با برد شیرین در هفته پایانی، تیم آفاق قهرمان نیم فصل رقابت های فوتسال دسته یک فیروزکوه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ هفته هفتم و پایانی نیم فصل رقابت های فوتسال دسته یک فیروزکوه جام ˈنبی اکرم (ص)ˈ شب گذشته با انجام دو دیدار پایان یافت.

در بازی نخست ابتدا تیم های ˈشهید کامبیز سیرˈ و ˈطپشˈ به تساوی 2- 2 رضایت دادند و در آخرین بازی ˈماهورˈ با نتیجه سنگین 7 بر 2 ˈهلال احمرˈ را مغلوب کرد.

پیش از این، دوشنبه شب نیز ابتدا تیم ˈفرمانداریˈ با نتیجه 5 بر 1 از سد ˈماهانˈ گذشته بود و آفاق با پیروزی 2 بر صفر برابر تیم ˈمهاجرˈ که از بازیکنان اتباع خارجه مقیم فیروزکوه سود می برد، قهرمانی نیم فصل رقابت ها را از آن خود کرد.

در پایان دور رفت این رقابت ها آفاق با پنج برد، دو تساوی و بدون شکست در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم های ماهور با 15 و فرمانداری با 14 امتیاز دوم و سوم شدند.

این دیدارها بطور منظم هر هفته برگزار می شود و در خاتمه مسابقات، تیم قهرمان جواز حضور در لیگ توابع استان تهران را دریافت خواهد کرد.

این هفته از رقابت ها به دلیل مصادف شدن با ایام شهادت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، به روزهای دوشنبه و سه شنبه موکول شد.

دور برگشت این رقابت ها پس از 10 روز استراحت تیم ها، از 28 دی ماه پیگیری می شود.

در این فاصله و در فصل نقل و انتقالات تیم ها فرصت دارند تا با جذب بازیکنان مورد نظر به تقویت خود بپردازند.

دو تیم انتهایی جدول رده بندی به لیگ فوتسال دسته دوم فیروزکوه سقوط می کنند.

در شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، حدود شش ماه از سال فعالیت ورزشی در فضای باز غیر ممکن است و اغلب فوتبالیست های منطقه در سالن های سرپوشیده به دنبال ورزش محبوب خود می روند.

هیات فوتبال شهرستان با هدف اعتلای سطح کیفی فوتسال شهرستان و با اعتقاد راسخ به قابلیت فوق العاده جوانان و نوجوانان این منطقه اقدام به برگزاری لیگ دسته یک فوتسال کرده است.

شهرستان فیروزکوه آخرین بار هفت سال قبل نماینده ای در لیگ فوتسال توابع استان داشته است./ع

 

برچسب ها: آفاق ، فوتسال ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.