سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/در 9 ماهه نخست سال 91؛

90 درصد مالیات ها در شرق استان تهران وصول شده است

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران از تحقق 90 درصدی درآمد مالیاتی محدوده شرق استان تهران تا پایان آذر ماه خبر داد.

ˈمحمدحسین مشفقˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: فلسفه وجودی مالیات، بازگشت پول پرداختی با سود بیشتر به افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه مالیات یکی از منابع درآمدی همه دولت ها در طول تاریخ بوده است گفت: خدمات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، امنیتی و غیره دولت به افراد جامعه، با پرداخت مالیات تحقق می یابد.

مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران افزود: مطابق آنچه در بودجه کل کشور برای شرق استان تهران پیش بینی شده است، وصول 90 درصدی انواع مالیات ها در این منطقه محقق شده است.

وی بیان کرد: درآمد مالیاتی پیش بینی شده در بودجه 91 برای شرق استان تهران در حدود 500 میلیارد ریال بوده است و بطور قطع در ماه های باقی مانده تا پایان سال، وصول کامل درآمدهای دولت در این بخش را شاهد خواهیم بود.

مشفق با تقسیم مالیات مستقیم به دو دسته مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد، گفت: مالیات دریافتی از دارایی ها به پنج دسته مالیات بر املاک، مستغلات مسکونی خالی، اراضی بایر، ارث و حق تمبر دسته بندی می شود.

وی ادامه داد: مالیات بر درآمد نیز در هفت دسته کلی درآمد املاک، کشاورزی، حقوق، مشاغل، اشخاص حقیقی، درآمد اتفاقی و جمع درآمد ناشی از منابع مختلف شامل می شود./ع

 

برچسب ها: مالیات ، شرق تهران ، درآمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.