سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/سرمربي تيم فوتسال پروفيل زالي مشهد عنوان كرد:

غرور بازيكنان پروفيل زالي، عامل اصلی شكست خانگي مقابل نفت اميديه

سرمربي تيم فوتسال پروفيل زالي مشهد اظهار داشت: بازيكنان با غرور از پيروزي بازی دربي فكر مي‌كردند مقابل نفت اميديه هم به راحتي پيروز مي شوند که این تفکر موجب شکست تیم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسين اسلامي كه تيمش در هفته دوم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتسال كشور در سالن شهيد فياض بخش مشهد با نتيجه 5 بر 3 از تيم فوتسال نفت اميديه خوزستان شكست خورد عنوان كرد: با به ثمر رساندن گل اول غرور بازيكنان را گرفت و گمان كردند به راحتي پيروز خواهند شد.

وي با بيان اينكه نيمه اول با حساب يك بر يك به پايان رسيد عنوان كرد: در اوايل نيمه دوم گل بعدي را دريافت كرديم و در 6 دقيقه پاياني با تاكتيك حمله 5 نفره راهي از پيش نبرديم و روي غافلگيري و بي‌تجربگي بازيكنان با دريافت گل هاي بعدي سه امتياز اين بازي خانگي را از دست داديم.

سرمربي تيم فوتسال پروفيل زالي با بيان اينكه كار برايمان در ادامه ليگ سخت تر شده است، عنوان كرد: عليرغم اينكه تيم گيتي پسند با پيروزي اين هفته خود 21 امتيازي شد و در صدر جدول قرار گرفت و تيم تاسيسات دريايي نيز در صورت پيروزي در ديدار امروز خود در جدول بالاتر از ما قرار خواهد گرفت اما هنوز سرنوشت صعودمان به ليگ برتر در دست خودمان است.

وي ضمن اشاره به 3 كارته شدن اميد رخشاني در بازي ديروز تيمش مقابل نفت اميديه عنوان كرد: در شرايطي كه اين بازيكن را در اختيار نداريم پنجشنبه 28 دي ماه در بابل ميهمان تيم فوتسال شهروند اين شهر خواهيم بود.

اسلامي با بيان اينكه تنها يك ماه ديگر تا پايان ليگ دسته يك بيشتر باقي نمانده است اظهار داشت: در زمان باقي مانده در صورت حمايت مسوولين ورزش استان خواهيم توانست با تيمي كه با بودجه بسيار كمي بسته شده است و نتايج خوبي را تا اينجا كار كسب كرده به ليگ برتر فوتسال كشور صعود كنيم.

گفتني است تيم فوتسال پروفيل زالي با قبول شكست در هفته دوم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتسال كشور 18 امتيازي باقي ماند و با يك پله سقوط پايين تر از تيم گيتي پسند اصفهان در رده دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت./ع

 

برچسب ها: غرور ، بازیکنان ، عامل ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.