سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نقش عملیات پستی در کاهش 50 درصدی سفر های غیر ضروری شهری

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: عملیات پستی می تواند تا 50 درصد سفر های غیر ضروری شهری را کاهش دهد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سعید رجالی در جمع خبرنگاران پوشش جمعیتی هر واحد پستی استان را چهار هزار و 444 نفر عنوان و اضافه کرد: به ازای هر 99 کیلومتر مربع یک واحد پستی وجود دارد.

به گفته وی، تعداد واحدهای پستی استان یکهزار و 100، تعداد دفاتر پیشخوان دولت 363، دفتر خدمات پستی روستایی 464و آژانس پستی 9 عدد است.

مدیرکل پست اصفهان با بیان اینکه این استان با استانهای تهران، فارس، یزد، همدان، مرکزی و کهگلویه و بویر احمد به طور مستقیم مراوده پستی دارد، افزود: اصفهان دارای 59 نقطه ارتباط پستی داخلی و 60 نقطه ارتباط پستی خارجی است.

وی اظهار کرد: در 9 ماه گذشته، تعداد بیش از 18 میلیون مرسوله به استان وارد و بیش از 28 میلیون مرسوله از اصفهان خارج شد.

رجالی با اشاره به نقش اداره کل پست در کاهش آلودگی هوا تصریح کرد: سازمانها، دستگاههای اجرایی و مردم باید از پستچی گری خودداری و عملیات پستی را به این اداره کل واگذار کنند.

مدیرکل پست اصفهان تاکید کرد: هر نامه رسان به ازای 500 نفر عملیات جابه جایی مرسوله را انجام می دهد.

رجالی با بیان اینکه ماموران پستی این اداره کل در 9 سازمان استان برای انجام عملیات پستی مستقر هستند، اضافه کرد: پست اصفهان با دستگاههایی مانند اداره کل فنی حرفه ای، اداره کل ثبت احوال و ثبت اسناد، خانه کارگر، دانشگاههای اصفهان و باهنر و اداره کل بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی به طور مستقیم قرارداد بسته است.

وی گفت: اداره کل پست اصفهان از لحاظ بانک اطلاعاتی و به هنگام سازی اطلاعات اماکن از میان دیگر استانها از جایگاه بالایی برخوردار است.

مدیرکل پست اصفهان تاکید کرد: این اداره کل در زمینه شاخصهای کیفی و جلب رضایت مشتریان رتبه اول کشوری را بدست آورده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرانه مرسوله برای هر نفر در کشور 12 و در استان اصفهان 8 فقره است خاطر نشان کرد : بر اساس برنامه پنجم توسعه سرانه مرسوله برای هر نفر باید به 22 فقره برسد ./ع

برچسب ها: اصفهان ، پست ، سفرهای ، غیر ، ضروری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیما نجار
۲۱:۳۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
پیگیری پستی