سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افزايش سرمایه گذاري در 20 شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوي

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي از آمادگی زیرساختها در 20 شهرک و ناحیه صنعتی استان برای واگذاری زمین‌ خبر داد.

 


علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: در استان خراسان رضوي 20    شهرک و ناحیه صنعتی فعال داریم که در حال حاضر آمادگی لازم جهت استقرار سرمايه گذاران صنعتي و واحدهاي متقاضي حضور در اين شهركها  وجود دارد.

وی عنوان كرد: حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک و متوسط و تقویت سطوح کمی و کیفی خدمات ،طرح هاي مطالعاتي توسعه بازار صنايع، پشتیبانی از توسعه کارآفرینی و تامین منابع مالی، پیوند بین صنایع کوچک و متوسط،برگزاري آموزش‌های تخصصی و ارتقاء مهارت کارکنان، از دیگر اهرم هاي حمایتی اين مجموعه  از واحدهاي مستقر در شهركهاي صنعتي محسوب ميشود.

سليماني تصریح کرد: علاوه بر پرداخت اقساطی بخشی از قیمت واگذاری ، مشوقهایی نظیر اعمال تخفیف ها نیز برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات، اینترنت و استفاده از خدمات نرم‌افزاری نظیر مشاوره فنی، مهندسی، مدیریتی در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار و ارائه خدمات رایگان در زمینه صدور مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار واحدهای صنعتی موجب کاهش هزینه های سرمایه گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک ساماندهی شده می شود ضمن اینکه امکان اجاره و خرید کارگاههای کوچک آماده و پیش ساخته بمنظور تسریع در بهره برداری و اشتغال‌زایی نیز در شهرک های صنعتی استان فراهم است./ع

یوسف زاده

برچسب ها: افزایش ، سرمایه ، گذاری ، شهرکها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.