سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

برگزاری نخستین یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فارس

دبیر یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر استان فارس گفت: نخستین یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر استان فارس پنجشنبه این هفته در شیراز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ابراهیم بیانی اظهار داشت: تا کنون 295 شهید در عرصه اطلاعات استان فارس شناسایی شده‌اند که به طور حتم این تعداد شهید افزایش می‌یابد.

وی گفت: از شهدای شناسایی شده 31 شهید مربوط به اداره کل اطلاعات، چهار شهید مربوط به ناجا، دو شهید از ارتش و 257 شهید نیز به بسیج و سپاه استان فارس تعلق دارند.

دبیر یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر استان فارس یکی از اهداف برگزاری چنین یادواره‌هایی را مشخص شدن تعداد شهدای گمنام دانست و افزود: از جمله مشکلات ما نبود اطلاعات و آمار دقیق شهدای این عرصه بوده که یکی از اهداف برگزاری چنین یادواره‌هایی مشخص شدن تعداد شهدا است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت، تبیین مجاهدت‌های شهدای اطلاعات در عرصه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای اطلاعات و همچنین معرفی شهدای اطلاعات به جامعه و مردم از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره است.

به گفته وی در این یادواره از هشت جلد کتاب و تمبر یادبود رونمایی و سرود اختصاصی شهدای عرصه گمنامی استان فارس توسط گروه سرود آباده ارائه می‌شود.

نخستین یادواره شهدای عرصه گمنامی سپاه فجر فارس پنجشنبه هفته جاری در شیراز برگزار می‌شود./ع

برچسب ها: یادواره ، شهدای ، گمنامی ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نجفعلی کیان
۱۴:۰۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
بایدقدردان شهداباشیم تاعزت ما حفظ شود