سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

کاهش وقوع 4 درصدی جرائم خشن در آذربایجان غربی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: در شش ماه نخست امسال میزان وقوع جرائم خشن در آذربایجان‌غربی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، عیسی قنبری در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن شماره سه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ‌گونه تحرکی در مناطق مرزی این استان روی نداده و گروهک‌های ضدانقلاب عقب‌نشینی کرده‌اند و در مرزهای ما حضور ندارند.

وی با بیان اینکه در این استان امنیت نسبی برقرار است، افزود: امنیت مطلق در هیچ نقطه‌ای از جهان شکل نمی‌گیرد همه امور از جمله امنیت همیشه نسبی بوده به طوری که در زمان نبی اکرم (ص) نیز شرایط به این شکل بود به این ترتیب کشور ما و به تبع آن استان ما موقعیت امن و رضایت‌بخشی دارد.

قنبری با بیان اینکه در استان ما 95 درصد قتل‌ها منجر به دستگیری می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین واقعه‌های قتل که در خیابان امام خمینی ارومیه به وقوع پیوست با جدیت دنبال شد و قاتل در کلانشهر پرازدحام تهران دستگیر و برگردانده شد تا در مراجع ذی‌صلاح محاکمه شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: برای اینکه در راستای رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های بلندی برداشته شود لازم است توصیه‌های مقام ولایت فقیه پیرامون مبارزه با قاچاق مورد توجه قرار گرفته و به آن عمل شود./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.